Gjest Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 hei! jeg spurte om det var noen som kunne spå meg her inne,fikk svar fra løvinne_75,leste andre innlegg etter at jeg leste svaret og det viste seg at hun som "spådde" meg spurte cec26 om hun ville spå henne,hun hadde lest ett innlegg av cec26, og hun syntes det hørtes spennende ut.Det jeg vil si er at jeg synes det er dårlig gjort av de som ikke er seriøse og bare tuller med folk når de svarer folk som vil bli spådd! håper at det blir slutt med det.
Nanna:-D Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Er ikke alle som greier å se seg selv.... Å mange av de som spår her inne prøver å bli gravide, eller er det..... Skjønner???
beatek-t Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Hei:) Vet det er meget vanskelig å spå seg selv. Håper ikke du ser ned på noen for det, for de her inne er veldig dyktige.
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 nei, det var ikke negativt ment,jeg har fått 2 spådommer nå og begge er like. Spennende å se om det stemmer
beatek-t Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Hei:) Det bare hørtes litt krasst ut det du skrev:) Håper spådommene du fikk stemmer da:) Tvi Tvi og lykke til:) Klæm:)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Hei notteliten. tenkte jeg skulle fortelle deg HVORFOR det ikke funker å spå seg selv (ihvertfall i mitt tilfelle) Det er vanskelig å være objektiv da! Jeg kan spå meg selv med pendelen, men den vil muligens også slå ut på mine ønsker, ikke bare mine spørsmål. når jeg får opp ting om meg selv, så er det vanskelig å vite om det er mine håp, eller om det er realiteten. Jeg er imidlertid veldig flink til å tolke mine egne drømmer, men jeg drømmer jo skjeldent de spørsmålene jeg vil ha svar på! likevel kommuniserer drømmene mine godt de tingene jeg burde få vite, som er viktige, også gjerne advarsler. har en flott skyttsengel, som hjelper meg masse :-) håper det forklarte litt !! ikke vær så krass!
tuppa prøvd lenge Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 nå erre faenmeg min tur... vil du forklart litt for meg ang drømmetolkning?? har så lyst til å lære meg litt om det men veit ikke hvordan.. kan du gi meg noen eksempler eller noe?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 drømmene dine betyr nesten aldri det man tror. et eksempel på dette, er feks. at avføring, betyr fruktbarhet... utrolig absurd. den beste måten å lære seg å tolke drømmer på, er enten å skaffe seg drømmetydningsbøker, eller benytte seg av denne siden : http://www.drommetydning.no/files/dreams.php så skriver du ned alle symbolene, setter dem opp mot hverandre, imens du bruker personene i drømmen, og tolker den på de symbolene og betydningene det gir. når du har tydet noen drømmer, ser du fort hvilke symboler som hører til drømmen din. for å få bedre kontakt med drømmene dine, burde du skrive dem ned med en gang du husker dem. Når du blir litt "dreven" klarer du ettervert å sortere "tulledrømmer" fra de virkelige betydningsfulle. "tulledrømmer" er som regel et virrvarr. betydningsfulle er ofte merkelige/mystiske, men har en sammenheng på en eller annen merkelig måte... håper det hjalp deg litt :-)
tuppa prøvd lenge Skrevet 11. desember 2006 #9 Skrevet 11. desember 2006 ja jeg skjønte litt mer nå:)det virker som en lang prosess! takk for svar! ser at du spår også!kan jeg driste meg til å spørre deg om du vil spå meg?:)hehe har så lyst til å bli spådd om når jeg kommer til å bli gravid! hvis du vil da:)hehe
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. desember 2006 #10 Skrevet 11. desember 2006 Sønnen min ødela pendelen min i dag, og jeg er så utrolig dårlig uten pendelen!! :-( Men du kan forsøke å gi meg datoen, og hårfargen din, så kan jeg PRØVE... men slettes ikke sikkert jeg får opp noe!
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #11 Skrevet 11. desember 2006 Hei! Ja jeg har spurt cec26 om hun kan spå meg, fordi jeg ikke klarer det selv. Og hvet du hvorfor?? Fordi at jeg da ville fått de svarene jeg var ute etter..nemmlig..helt feil eneregi. Om jeg ikke er gravid og sjulle spådd meg selv..hadde jeg fått et ja på at jeg er det...fordi jeg så inderlig ønsker det.....så kanskje du skal lese litt mere om det før du spytter ut neste gang!!!
tuppa prøvd lenge Skrevet 11. desember 2006 #12 Skrevet 11. desember 2006 når jeg er født mener du? isåfall...jeg er født 28.03.85 og jeg er brunette.(vassen brun) uansett!takk takk!!!!:)nå ble jeg glad! hva er en pendel foressten?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. desember 2006 #13 Skrevet 11. desember 2006 heisann kk22! sliter veldig her, men har du IKM nå i desember???? rundt 26?? jeg HATER å ikke ha pendel!!!!!!! (hjelpes, bommer sikkert som bare det!)
tuppa prøvd lenge Skrevet 11. desember 2006 #14 Skrevet 11. desember 2006 jeg har ikm ca den 20! jeg syns ikke det er så veldig bom jeg da:) jeg bør vel også legge til at jeg ikke er prøver men ønsker å bli det men samboer er ikke helt klar ennå så det jeg håper på er en slags pekepinn å når han blir klar.. altså når en evt graviditet vil dukke opp:) men hvis du ikke klarer å gjøre det nå uten pendel så kan jeg godt vent til du evt får en ny pendel, hvis du har planer om det! men uansett så eru en engel som prøver i allefall! det er jeg kjempe takknemlig for!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. desember 2006 #15 Skrevet 11. desember 2006 jeg fikk en følelse på mars, men ikke på graviditet, så da er det muligens da din samboer blir klar. får opp at du blir gravid i juni. det er varmt rundt deg :-) (mulig det er mai, men sterkest følelse på juni) kan spå deg på nytt når pendelen kommer i hus.
tuppa prøvd lenge Skrevet 11. desember 2006 #16 Skrevet 11. desember 2006 tusen takk!:)nå ble jeg glad!:)siste pillebrettet er i midten av mai og en mulig graviditet i slutten av mai eller juni da er ikke å se bort ifra! og det er i juni jeg helst vil bli gravid også og det har jeg faktisk snakket med samboer om også:)hehe men han er ikke sikker på om han er klar da heller men at det er en mulighet for det, det er det:)så du tar ikke så veldig feil selv om du er uten pendel da for tanker rundt juni har det vært:) du får si ifra når pendelen kommer i hus da! å igjen, tuuusen takk for at du ville spå meg nå! kjempe takknemlig!
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #17 Skrevet 11. desember 2006 beklager løvinne_75, det var ikke meningen å såre noen,spåing var nytt for meg, i etterkant har jeg fått vite mer,så jeg beklager på det sterkeste. Håper du tar i mot min unnskyldning,flere som har spådd meg og de sier det samme som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå