HufseTufsa:) Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 hvor tung er disse vognene du snakker om? jeg har en brio DUO og den er kjempe lett (bag delen) den veier kun12 kg, super god plass for min gutt og kjempe lett å trille. har også en teutenia x 3 stående, den har jeg ikke brukt enda men den er da både tyngere og tar mere plass
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Er ikke i mot brio og simo, vurderer simo selv jeg...liker vogna fordi om den er tung:) Man må jo finne ut hva som passer en best selvfølgelig. Men Teutonia vognene per i dag, så tar de fleste av dem mindre plass en klassikerne simo og brio. Mne de tar plass på en litt annen måte gjerne... det kan jo lønne seg å se i bilen hva man har plass til! Hadde en kunde her en dag, som hadde stasjonsvogn med hundebur på den ene siden...de fikk ikke plass til teutonia spirit s3, men brio duo fikk de plass til. Det hadde å gjøre med at festene på hardbagen til teunonia sto litt ut, og tok bredere plass. Men generelt er teutonia ca. rundt 14-16 kg. der tvillingvognene er noe tyngere. Simo og brio ligger rundt 19-20 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå