Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 I dag kjente jeg noen dytt i magen:) Jeg har kjent noen rare boblinger tidligere, men vært litt usikker. Men i dag er jeg helt sikker på at det er den lille som ga meg noen små vink:) Var så gøy, for i morges før jeg stod opp lå jeg på ryggen og kikket på magen. Den var kjempeskeiv! hadde helt tydelig en kul på venstre side rett nedenfor navlen. La handa oppå og den har steinhard:) Sambo ble helt vill, for nå kunne han endelig se den lille der mente han:) Artig dag ja.)
Trillet Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 hihi.. je det er kjempemorsomt det! etterhvert vil du jo åsså kunne se dunkene på magen.. det er morsomt og så koooselig! Det er så godt når også sambo blir engasjert! Lykke til videre og kooos deg!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2006 ja tusen takk, gleder meg veldig til sambo kan kjenne bevegelsene! Han kunne jo ikke kjenne de i dag, men kulen kjente han jo veldig godt da:) Det er så herlig å glede seg sånn sammen synes jeg:) Jeg er forresten 15+2 i dag:)
Trillet Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 hihi... Men da kjenner du liv ganske tidlig da.. Jeg kjente ikke før i uke 18 jeg.. Her sitter vi i hver vår lykkerus... (Tross alt:)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2006 Ja, jeg synes alt skjer så tidlig med meg jeg da! Fikk mage tidlig og kjenner liv tidlig. vet at det bare er 1 der inne og at jeg ikke har regnet feil på hvor langt jeg er:) Det er uansett en erlig følelse ja:) Hvor langt er du?
Trillet Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Jeg er i uke 23... Den lille i magen er kjempeaktiv og det er så koselig.. tidligere i kveld sparket hun som bare det så jeg sang og koste med magen til hun roet seg... kjempekoselig det:) Når skal du på UL da?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2006 ååååååhhhh så gøy:) Gleder meg sånn til det er helt tydelig for alle andre at det skjer noe der inne:) Skal på UL 29. des. Men jeg har allerede vært på 4 UL pga at jeg har en todelt livmor så de må følge med at den lille vokser som den skal. Alt har vært fint så langt i alle fall. Gleder meg veldig til å se den lille igjen da for da er det 7 uker siden sist vi så den:) Siden jeg har todelt livmor kommer de til å følge ekstra nøye med meg på svangerskapspoliklinikken fra nyåret av. Er visst en fare for at den kommer i setefødsel og for tidlig fødsel.... Håper den kommer rette veien til rett tid da:)
Trillet Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 hmm.. dodelt livmor.. Har jeg aldri hørt om... Hvordan fungerer det da?? Har du barn fra før eller? Dette er min første
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2006 hi hi:)dodelt du:) morsomt! de vet ikek så veldig mye på sykehuset heller egentlig. Men det betyr at alle jenter er skapt med 2 livmordeler som etterhvert vokser seg sammen til en livmor før vi blir født. Hos noen vokser de ikke helt sammen og da får man enten en skillevegg i livmoren slik at den er formet som et hjerte eller så har man 2 stk livmorer. De vet ikke hva som er tilfelle i min livmor fordi de må undersøke det med en operasjon (Lapraskopi og hysteroskopi) i en ikke-gravid tilstand. Jeg skulle egentlig ta denne operasjonen nå i november, men rakk å bli gravid først. De må derfor ta operasjonen på meg en eller annen gang etter fødsel. Jeg har aldri vært gravid før og vi slet lenge for å få det titl pga dette da. Så siden de vet så lite om omfanget hos meg vil de følge ekstra godt med meg:) Jeg er så absolutt i de beste hender og føler meg relativt trygg på at dette ender bra:) men jeg skulle så klart ønske at jeg bare var helt normal som alle andre fordi det blir mye leger og sykehus på meg....
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 10. desember 2006 i morgen skal det vises en dokumentar på TV2 om en dame med 2 livmorer som har klart å bli gravid i begge to samtidig. Skal i alle fall se den vet jeg:) Kanksje jeg lærer litt mer om meg selv også Forresten veldig spennende med førstemann da:) Er helt herlig følelse altså!
Trillet Skrevet 10. desember 2006 #12 Skrevet 10. desember 2006 hmm det hørtes jo spennende ut da...synes sånn er interesant da jeg går sykepleien.. (Håper ikke at du føler det støtende at jeg sier at det er intresant da, mener det ikke sånn!!! ) Så supert at du har klart å bli gravid da, og fint at du føler deg trygg! Skjønner jo godt at du helst vil være normal som du sier, men du er jo unik du da! Skal se om jeg ikke får sett den dokumentaren jeg åsså jaaa det er en HEEERLIG følelse!!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 10. desember 2006 hehe... neida jeg synes ikke det er støtende:) Legen sa også at jeg visstnok er akademisk meget interessant:) Som mamma sier; hun har alltid visst at jeg er veldig spesiell:) Jeg facineres av sånt selv jeg da. Tror den dokumentaren er i 23-tiden i morgen. Husker ikke helt, men må i alle fall få den med meg siden jeg er itt av samme sorten.... Finner lite info om det på nett.... Nei, nå må jeg stupe til køys tror jeg. Er drittrøtt.... Var koselig å snakke med deg! Natta:)
Trillet Skrevet 10. desember 2006 #14 Skrevet 10. desember 2006 Takk det samme! vi ses vel her inne flere ganger så! Skal også hoppe til køys! NATTA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå