Gå til innhold

Angst? Redd jeg... uff...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt litt kynnere i dag, og de kommer spesielt når jeg tenker på at jeg skal på jobb snart igjen (vært 100% sykemeldt en uke + ferie før det), så jeg kjenner jeg blir helt kaldsvett av på tenke på det. Jobben min er slitsom, selv om jeg skulle sitte i ro, og det er ikke hardt arbeid men mange ansatte som skal snakke, snakke, snakke... jeg blir fryktelig sliten i hodet av det og gruer meg som sagt veldig til dette. I tillegg til kynnerne så får jeg en slags tungpustethet som lettest kan sammenlignes med angst... uff!

Jeg er sykemeldt pga bekkenløsning, men sliter veldig med resten av timene altså...

Vil være:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du treng jo ikkje å ta så hardt i med d samme. få deg omså 50% sykemelding! det e jo trasi at du ska grue deg t å være på jobb 100% når man kan roe ned! alle på jobb har forståelse før d!

jobbe sjøl i barnehage å d bynne å bli i tøffaste laget!

lure på om eg ska sykemelde meg 40%!

får se etter juleferien ka eg bestemme meg før

Skrevet

Synes du skal ta deg en tur til jordmor eller lege å snakke om det. Hvis de er flinke så kan du helt sikkert sykmeldes en periode! en annen løsning er svangerskapspenger. Det er litt dårlig info om det, det er ikke KUN for de med yrke som utgjør fare for barnet, som tunge løft eller løsemidler, men også for de som sliter med andre ting. Jeg har fått det.... og du trenger heller ikke 100% hvis du ikke vil, det kan graderes. Dette kan du få helt frem til tre uker før fødsel, altså når permisjonspenger trår til. Da har du også rett til sykepenger etter fødsel hvis du skulle trenge det, da har du ikke brukt opp kvoten din på det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...