Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Synes det er en litt vanskelig periode nå.. Voksipose, lammeskinn og dyne,ingenting?Seler eller ikke seler? Hittil har lillegutt sittet litt oppreist i voksiposen, men det blir fort litt varmt selv om han ikke har den helt over seg. Kanskje det er bedre å bruke lammeskinn og selen? Hva med dyne? Ser litt lite ut uten...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Jenta mi på 71/2 mnd har saueskinnspose og dyne i vogna si. Ho bruker å sitte opp når ho er våken, har ikkje begynt å feste ho med seler ennå.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Dersom du tar lite klær på i voksiposen, så bare et ullteppe over. Så når du kommer inn på kjøpesenter, så bretter du opp voksiposen og tar vekk ullteppet.. Fungerer bra her, iallefall. :-)
¤mamma til to prinsesser¤ Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Jeg har en dunpose i vogna. Åpner den helt når vi er på senter. Og tar av evt jakke tulla har på seg. Eller så har det hent at ho bare har saueskinnsteppet. Tar uansett alltid av ytterjakke.. Synes jeg ser så mange babyer som ligger alt for godt pakket inn når vi er på kjøpesenter!
moo Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Inne på kjøpesenter, ligger hun oppå lammeskinnet i vanlige inneklær med et ullteppe over, ikke noe mer. Mer enn det synes jeg hadde vært altfor varm til min datter.
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Jeg har lammeskinn i bunn av vogna, og voksiposen. Når jeg kommer inn på kjøpesenter så åpner jeg opp voksiposen, slik at den er helt åpen
Mulle :) Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 Sitter i voksien med seler på.. Hvis ikke skal han utav Bratter av voksien og tar av han jakken.. Da blir han ikke for varm eller kald
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå