selfangerkjerringa Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 hæ? hvordan kommer de seg ut da? gjennom samme hull og hvor møtes kanalene eventuelt? hm... nå ble jeg nesten litt nysgjerrig gitt...
Mille-k Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2006 hehe, ja dette må vi se :-) Keisersnitt er vel ikke umulig... Tenk om de ikke ble unnfanget samtidig da??? hehe
cecilie stolt mamma :) Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Skrev huske lapp i går at dette måtte jeg få med meg Så er det bare og håpe på at været roer seg litt slik at ikke tv detter ut. for det gjorde den akkurat no.....
Beatej80 Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Jeg såg denne dokumentaren i dag! Veldig bra, men veldig glad for at jeg kun har 1 livmor å forholde meg til ;-) Det holder i massevis...
selfangerkjerringa Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 missa det selvsagt... typisk!
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 så denne kommentaren i går..og satt og sippa,såklart :-) babyene ble født med ks 7 uker før tiden..de var så små og skjønne..Tenk at babyen i magen min er like stor som de var der.. Sukk :-)
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 jeg så dette jeg også. Glad jeg bare har ett barn i magen. Tror det blir mer en nok jobbing. Var glad når de snakket om uker og overlevelse osv, da vi selv er over den kritiske fasen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå