Gå til innhold

kjøpte min første gravidbukse på lørdag...


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

 

Egentlig er det vel litt tidlig, men ingen bukser passer/er i orden, så da gidder jeg ikke kjøpe noe nytt som ikke passer om få uker!

deilig å gå med er den og! :)

 

Men føler det ikke er skikkelig med plass til rumpe i den! bare fokus på mage!?

 

Jaja, litt kult da. milepæl i livet det og...:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor langt på vei er du??

 

Jeg bestillte meg gravidbukse fra hm igår, de har slike gode mykiser som jeg kaller de, brukte kun slike i sist svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 11+3, så merker at ting er stramt og ubehagelig nå!

Har ikke fått noe særlig mage enda, syns jeg selv, men de som kjenner meg sier det syns ganske godt.

 

Har vel sikkert forandra litt form også da. er vel sånn at hormonene dine gjør bekkenet bredere og sånn? mer hofter?

Trangt er det iallefall!

 

Hm.. joggiser er deilig! går bare i det hjemme.. men kan ikke det på jobb og skole føler jeg..

-men var litt skuffa over utvalget i butikkene nå!! Fant kun to butikker med gravidklær i hele Tønsberg(var der på shopping i helga, sjekka ut det nye senteret) og der var utvalget svært magert..

 

har ikke lyst til å bestille på postordre når jeg ikke kjenner størrelsene mine i denne typen klær enda..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, deilig, jeg har også kjøpt og går med det selv om jeg bare er i min 6. uke. Det går greit å bruke de vanlige buksene mine, men er mer behagelig med mammabuksene. Også kan jeg ha dem hele svangerskapet. :) Kjøpte på HM, syns de satt helt fint overalt! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. mammabukser. Jeg har mange mammabukser som jeg brukte for 2 år siden, men de i jeans har jeans stoff helt opp på magen. Ser at du nye nå har kun jeansstoff til under magen og trikot over magen. Magen blir kanskje ikke så overdimensjonert da? Føler at du buksene jeg har er helt ut.... Hva slags bukser bruker dere?

 

Er det for tidlig å bruke mammabukser når jeg er 6 uker på veg? Vanlige buksene mine er ubehagelig men graviditet er jo liksom ikke offentlig før uke 12?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintersol...

Tønsberg? Er du fra Tønsberg? Bor på Nøtterøy jeg... er 5+6 idag, første i kretsen som blir gravid, kune godt kommet i kontakt med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...