Gå til innhold

Julegaver til de små, hva blir det i år???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kommer til å gi leker vi, som han kan vokse til, litt storgutt leker kanskje.

Ellers burde vi vel ønsket oss en tripptrappstol, men det har vi glemt og nå er det for sent å ønske det fra noen..

Ellers har vi ønsket oss klær til han og ullundertøy.

Noen andre tips?

Tror han får noe til rommet sitt også, bor inne hos mamman og pappan sin enda han, er så kos!!

Skrevet

Hun skal få en liten cd spiller til rommet sitt... vi pleier å høre mye på barnemusikk med henne.. og da hadde det vært kjekt å kunne gjøre det på rommet hennes og....

Ellers ønsker hun seg: klær, ullundertøy, fisher price laugh and learn house, taklampe, gardiner, stol og bord til rommet, juniordyne, sengetøy til juniordyne, babyakebrett (hvis vi noen gang får snø) og potte

Skrevet

sabeltann båten til eldste jenta... + duplo (thomas toget)

minsten får en tigergutt bamse som krabber,(sånn til inspirasjon) hehe

og ønsker oss gavekort på klær til han.

han har så mye klær nå, og leker har vi nok av etter eldste.

Skrevet

Tassen min ønsker seg:

Bilstol

klær

fra6mndrleker

tutkopp

handlenett til vogna eller det er kanskje mamman som ønsker seg det...

Skrevet

Til våres 6 mnd gamle gutt har vi kjøpt:

- ett sett med klær (kjøper jo klær uansett, men morro med flere pakker:)

- ole brum uro med sånn lysbildeshow til senga

- tigergutt koseklut

- play & learn gåvogn

Til storesøster på 2 1/2 år har vi kjøpt:

- ett sett klær

- gyngehest

- høystol til baby born dukka

- doktorsett (leke)

Skrevet

Gutten min får bilstol av meg og sambo til jul.

Får spisestol av svigers

Klær, sengetøy og leker av foreldra mine

Resten vet jeg ikke. '

Han har ønsket seg: Badebalje med antiskli, ole brum-gardiner, kommode, bokhylle, reisetrille, klær, spisestol, leker.

Skrevet

Hun har det aller aller meste, bortskjemt som hun er fra alle kanter. Hun kommer til å vokse fra en størrelse nå ved juletider, så jeg har kjøpt masse myke pakker til henne, en cd siden hun er så glad i musikk. Fra alle andre har vi ønsket oss praktiske ting, som lekegrind, ting til å henge på veggen på rommet hennes, ullklær, og leker.

Skrevet

Hvor har du kjøpt den ole brum uro?

Skrevet

Hehe, sambo kjøpte en leke til veslefrikk - et lite dashbord, med ratt, tenningsnøkkel og diverse tuter og blinkende lys til å feste på bordet. Egentlig fra 9 mnd+, men da har han litt å vokse til :o)

Tenkte jeg skulle kjøpe tallerken og bestikk i hardplast, siden vi skal begynne med litt fastere føde i løpet av januar hvis han er klar for det :o)

Vi får lekegrind av søstra mi, sittestol av svigers, og har ellers ønsket oss bilstol og klær.

Skrevet

Hun har fått (allerede) tripptrapp-stol av foreldrene mine og lammeskinnspose av svigers.

Av oss får hun klær, leker og skinntøfler.

Tror hun får gå-vogn av tanta og onkelen sin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...