Gå til innhold

Sulten hele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg spist non-stop, agurk, tomat og gulrot.. Men sulten fortsatt. Orker ikke skiver, blæ.... Hva skal jeg spise?? Paprika??

Skrevet

lider selv av et enormt matbehov,men for min del er brødskiver med leverpostei noe som går ned på høykant!! det og mandariner og sjokolade......men har hørt at paprika skal være bra for søthunger...

Skrevet

har bare lyst på noe..... og som gjerne stilner sulten......

Skrevet

Jordmoren min anbefaler fiberbrød og havregrøt hver gang jeg er hos henne hehe... Det tar kanskje sulten?

Skrevet

høres ut som det tar sulten, men fristet ikke mye det heller......

Skrevet

o lykke! Hadde to stykker pizza i kjøleskapet fra igår, nam!

Skrevet

jeg har motsatt problem....mett hele tiden, hehe. Er heller ikke gøy når en vet en må spise for å unngå å bli svimmel og få vondt i hodet. Jeg kan plutselig komme på om kvelden at jeg kun har spist frokost og middag som var små porsjoner da jeg ikke spiser mye av gangen. Jeg er dog blitt 100% fordi jeg ikke legger på meg, men heller går litt ned i vekt i forhold til fostervann, baby, ødemer etc....

Skrevet

har det som deg jeg mimmi, mett... og det er så kjedelig for jeg er bare så glad i mat og spiser til vanlig gode porsjoner, men nå føler jeg meg så stappa og kvalt, halsbrann og kvalm. Føler at maten kommer opp halsen så fort jeg har fått svelget. Det er vel den enorme magen med babisen og fostervannet som tar og presser sammen magesekken min:=) gleder meg til å få tilbake kroppen min jeg hehe :=)))

Skrevet

hehe...det var da ganske så sunt det du driv å hiver i deg da....jeg liker marsipan jeg...huff...og snickers....hjelpes!!

Skrevet

spiser marsipan jeg også...MÅ ha det i huset...hehe...og mandariner. Med det kan jeg ikke spise sent om kvelden pga sure oppstøt...

Skrevet

Har dilla på grønnsaker for tiden, spesielt gulrot. NOn-stop er nesten en test på om sjokolade suget er der fortsatt.. Suget er vel der, men det smaker ikke så godt som før. Håper det varer leeeenge, men er vel tvilsomt.. Jeg blir fort mett av middager, men det er liksom det at jeg ikke helt finner ut hva jeg har lyst på.... hmmm

Skrevet

Jeg har i dette svangerskapet fått dilla på kake, jeg da... Dvs ikke all kake er godtatt, men f.eks. berlinerboller forsvinner som dugg for solen :o) Sjokolade og smågodt er ikke spennende om dagen, og det er nok like greit, ellers hadde jeg vel ikke klart å få i meg noe sunt hele dagen hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...