Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 35, annengangsfødende, og har hatt vonde kynnere i flere dager nå, med opptil 10 min mellom hver... I natt begynte jeg å føle meg veldig uvel, med smerter i korsryggen, og mye mye geleaktig slim når jeg gikk på do. Nå har jeg så vondt i ryggen og det går nedover, at det er grusomt å gå. Kynnerne er ikke så ofte, men det stikker veldig nederst i magen når jeg går... Hva skjer??

Fødte i uke 35+6 første gang!

Håper noen har tips eller råd å gi meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har det blitt værre de siste timene? har du blødd noe? tror du skal forberede deg på at det er noe på gang! Hvordan er formen nå?

Skrevet

Jeg kjenner bare tyngden nederst i magen, spesielt når jeg går. Og veldig veldig vondt i korsryggen.. Vanskelig å gå. Har ikke blødd men vært helt utrolig slimete... Skal pakke bagen min tror jeg....

Skrevet

Tror kanskje ikke det er dumt! Er jo ganske så stor sjanse for at du er klar for fødsel like tidlig som sist.... iom at du har det som du har det også.

når jeg hadde termin med sønnen min kom det bare brått på. våknet om morgenen med 7 min mellom hver ri.. men de var ikke vonde, så jeg tok en tur til legen. Saken var at jeg blødde, så det var liksom ikke tvil heller egentlig. Gikk fra 7 til 4 min på 2 timer, og det var ikke vondt før 16 timer etterpå. (23 timer tok det totalt...) blir spennende å se denne gangen.

Nok om meg.... Håper du får sove i natt, og masse lykke til!!!!!. Orker du så hold oss oppdatert!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...