Gå til innhold

sitter her å lurer på...

Anbefalte innlegg

når begynner fødselen...å hvordan starter den,går vannet først eller vil veene begynne først,får jeg før termin,på termin,eller må jeg gå overtid...å i denne juletiden er det jo andre ting å planlegge også...å jeg som eellsskkkeerr å plalegge,men denne fødselen kan jeg jo ikke planlegge,hverken når den skal starte,slutte eller hvordan den skal gjennomføres...årh,vil hilse på den lille skatten min nå jeg...bare send noe fødestøv alle sammen,tar imot med takk:o) hvor vil jeg være når fødselen starter,vil jeg sove ,være på besøk,ute på tur...alle tanker som svirrer i hodet,ja fødselen tar stor plass i mine tanker nå når det nermer seg termin,å jeg snart skal få hilse på min lille skatt...bare en liten tanke utblåsning fra meg:o) takk for att du har giddet å lese alle disse svirrende tanker...kjenner dere dere igjen,eller tenker dere på helt andre ting når det gjelder fødselen??:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7415552-sitter-her-%C3%A5-lurer-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat sånn. Kommer jeg til å skjønne det når det skjer, liksom.. (Ja, det gjør jeg nok;)) Kommer vannet til å gå, begynner det på natten, rekker jeg å flytte først, skjer det i natt, skjer det på nyttårsaften.. Kan jeg ikke få en dato å forholde meg til takk??

Hehe, blir litt tanker rundt det ja. Tenker egentlig som så at bag'n står klar, jeg er omtrent klar og ungen nærmer seg klar - og maange fødsler starter om natten - går utifra at min også gjør det. Hihi, sikkert en dag hvor jeg har hatt myye å gjøre, ikke er uthvilt, og våkner igjen en time etter at jeg har sovnet. Tar sikkert litt tid før vi drar til sykehuset, så jeg skal ha tid til en dusj, ta på litt mascara, spise litt og så dra (kommer sikkert til å få panikk, ha gørrvondt å ikke orke å stå oppreist i dusjen, spy av smertene, og ikke få ned noe mat, men men).

Gjett om eg kjenne meg igjen! Ti milliona tanka og spørsmål som e umulig å få svar på! Eg har funne ut at siden eg ikkje kan planlegge nåkke denne jula, så må eg gjere det meste av koselige ting no når eg kan jaffal! Så her e det julepynta, eg ahr baka julekake og alle julegavene e i havn.

Men uansett ka eg gjør på, så e de tankane du beskrive som tar mest plass...men det ejo ikkje rart - det e tross alt ei kjempeforandring som venta oss ;-)

ja det er virkelig en kjempe forandring som venter oss,dt er hvertfall helt sant,livet blir nok litt snudd opp ned,men på en positiv måte da:) håper vi er i havn til jul da,ellers så er det jo fantastisk å føde på selve julaften også da;) men må ærlig innrømme at jeg håper jeg har gullet i mine armer å kan kose meg hjemme på julaften,men tiden vil vise:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...