♥Tiny Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Noen med erfaring av den vogna? Hva er prisen på den i norge forresten?
mammmamia ** Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Jeg hadde den og solgte den fort som svint... Var IKKE fornøyd..! Den er i og for seg utrolig god å trille, men var alt for mange småting ved den som irriterte meg grenseløst..! Bl.a. at ryggen verken kunne være helt oppe eller helt nede, bremsene tok ulikt, forhjulet var vanskelig å låse, handlekurven var liten, kalesjen var aldri helt stram og alt for liten og for lite lun, sammenslåingen var utrolig teit og håndtaksreguleringen var ekkel... Men vogna tok veldig liten plass sammenslått da :-) Ellers synes jeg hele vogna var skikkelig plastikk, ble veldig fort riper i understellet... Men i motsetning til Comforten var den veldig stabil, noe som også gjorde den veldig bred mellom bakhjulene, så jeg slet faktisk med å få den inn på trikken og i en del butikker..!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Møkka vogn, helt enig i det hun over skriver, men super god å trille!!
♥Tiny Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2006 Takk for info damer! Da blir det IKKE speedi på snuppa..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 saa du hadde bestemt deg...men ville bare si drittvogn! hadde den jeg og fikk heldigvis byttet den i som reklamasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå