doble Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Har veldig lyst på surt og salt godteri og;) Hva har dere andre dilla på? eller absolutt IKKE vil ha?
**My little Miss drama and I** Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Hihi nei ,men fikk sinnsykt lyst på det nå!!! faen har ikke toast jern;-P... Ja surt og salt ,spesielt sure epler.. mmmmm.. kan spise alt for tia jeg;-)
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Hm... Har egentlig ikke dilla på noe annet enn salte ting (fy fy..!) og melk.. Samboern påstår jeg har dilla på pepperkaker.. Hehehe. Så syns jeg det er veldig godt med frukt. Noe jeg ikke tåler? MASSE: - hvitløk - ølstank - RØYK (tåler ikke røyk til vanlig, blir dritdårlig) - Parfymelukt - Sjokolade
rampen_ Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 ja, det er rart med disse lystene... jeg liker ikke sjokolade til vanlig da... men nå mååå jeg bare ha det....:S ikke akkurat det lureste å ha lyst på hele tiden... ellers så er toast veldig godt, ja:-)
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Før graviditeten drakk jeg ikke melk i det hele tatt, men spiste masse brød med ost, toast, pizza og andre ting med ost på. Nå tåler jeg ikke ost i det hele tatt, men drikker masse masse melk :-) Ganske festlig egentlig, med tanke på at jeg egentlig aldri har likt melk noe særlig..
doble Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2006 Hei Sj84! Har du vaffeljern da? Jeg bruker bare det;) mmmm.. Har allerede spist en toast til frokost. Begynner seint på jobb idag..
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 Har ikke hatt dilla på toast, men nå kan det hende jeg fikk det hehe. Har en tendens til å bare MÅ HA det folk skriver om :-) Ellers er Clementiner og brød med honning det som er tingen om dagen
simasefa -8 juni- Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 appelsiner heeele tiden:)))) nam nam!! mmmmmmmmmMMMmmmmmmm:))
**My little Miss drama and I** Skrevet 11. desember 2006 #9 Skrevet 11. desember 2006 Hehe nei har ikke det heller , men vet vi får begge deler i julegave:-) da blir det mye toasting her i huset.. kjøpte meg toast i mårrest på vei til sykehuset...mmmmmmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå