Gå til innhold

Tips til hva jeg kan kle på lillegutt på julaften??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er da 7 mnd... Synes det er så vanskelig å kjøpe "finklær" til han.. Er liksom så greit med storesøster, hun skal ha kjole, og det hadde hun på sin første julaften også.. Verre med guttebebiser...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min som blir ti mnd i jula skal ha på seg en smoking =D

vi fikk den av svigers, og den er kjøpt på røff og tøff. den er dødsstilig! gleder meg sånn til julaften!

Skrevet

åhh... så stilig da :) Har sett litt etter det, men har ikke funnet noe i mindre enn str 80..

Skrevet

nissedrakt på formiddagen (hos svigers) og så bukse, skjorte og slips :)

Skrevet

denne var i strl 76, vet ikke om det fantes mindre.

Skrevet

Maxen vår skal ha på seg skjorte og vest m mikke mus på og tilhørende bukse, om det blir kaldt har han genser i samme som vesten. Han er 5 mnd. Hadde det på seg på julebordet og var så fin atte!!

Skrevet

Åja, nissedrakt, det må han jo ha på seg!!! Da går turen til hennes i løpet av uka!! Vi skal kjøre litt bil julaften også og da er det godt å ha på koseklær!!

Skrevet

Coop obs selger drakter til gutter, og h og m selger skjorte med slips.. det har jeg kjøpt til gutten min på 8 mnd

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt penklær til min lille sønn på 11 mnd. Han skal ha på ei svart finbukse, hvit finskjorte med slips og en svart vest. kjøpte også et par svarte finsko for stasens skyld enda han kommer ikke til å ha på de så veldig lenge.

Skrevet

på sparkjøp fant eg en drakt med lue som står babys 1st christmas. den skal min lille bruke ;) hehe .har smoking også. men den kan han bruke på nyttårsaften ;)

Skrevet

Min er tre mnd og stiller i brun smalstripete dress og hvit skjorte. Dressen er med bukse og vest. Kjøpte dressen på Bogerud og skjorta på Cubus. Kom på 250 til sammen.

Masse fint til gutter altså! trenger ikke være jente for å bli fin.

Skrevet

Vår skal ha brun (jogge?-)bukse, naturfarget strikkavest og en ensfarvet body under. Komfortabelt og helt greit:) Han er 5.5 mnd.

Skrevet

sort dressbukse med hvite tynne striper, hvit skjorte og sort slips ;) Han er 9 mnd og blir så fin ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...