Gå til innhold

Noen andre enslige som venter donor barn i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er 40 år og for tida enslig. Etter flere mislykkede forhold og lang tid grubling tok jeg et valg og dro til Stork. Etter 8 forsøk lykkes det og endelig så er lille sprell på veg og er ventet en gang midt i mars.

Jeg har valgt å være helt åpen om hvordan barnet ble til, og tror det effektivt har stoppet alle rykter, snakk og spekulasjoner. Jeg har til nå bare fått positive komentarer (de meget få negative har vett til å holde kjevt).

Det hadde likevel vært fint å kjenne noen andre i samme situasjon så hvis det er noen flere enslige som venter donorbarn i nærheten av Trondheim så ta gjerne kontakt ([email protected]).

Fortsetter under...

Jo da helt korrekt. Adressen er gammel og det var slik jeg trodde snusmuerikken ble stavet da jeg opprettet adressen. (ikke all barnelærdom går helt inn). Jeg har prøvd å endre, men riktig stavemåte er opptatt)

hei snusmumerik:-) Gratulerer så mye!! hvor gammel var du når du fant ut du ville bli alenemor? Jeg blir 36 og har lyst å reise til Dk i april første gang..Jeg vil ha åpen donor, og trodde vi kunne få åpne donorer på alle klinikker fra januar,men ser ut som bare enkelte driver med det(bl.a Stork) Jeg har vært singel i maaaaange år og kjenner på at jeg ikke vil vente lenger med å oppfylle drømmen om å bli mor! :-)

Hei Snusmumerik,

Gratulerer så mye med graviditeten.

Jeg er i samme situasjon som deg - annet enn at jeg fikk et storkbarn for 4 år siden. Vi bor i Tr.heim og kunne godt tenkt oss kontakt med andre i samme situasjon.

Sender deg en mail ved anledning.

Jeg må vel innrømme at det ikke var slik jeg så for at jeg skulle bli mor når jeg var 20. Det har vært noen mer eller mindre misslykkede forhold, før jeg tilslutt skjønte at dette var siste sjanse til å bli mamma. Jeg har ikke helt sansen for å storme inn i et forhold bare for å få barn, eller å dra på byen for et nummer etter positiv eggløsningstest.

Jeg har vel tenkt på det fra jeg var 35, men så kom det et forhold og så ble det slutt før jeg begynte å tenke igjen. Så måtte jeg finne en lege som var villig til å hjelpe meg (fastlegen ble vurdert å være for konservativ, men jeg kan ha dømt henne uretferdig) og så ta mot til meg for å ringe stork. Alt det her tar tid og ble stadig utsatt. Første forsøk ble gjort i en alder av 39 (litt vel sent), men nå er det bare 3 måneder igjen og jeg venter i spenneing

Jeg valgte selv ukjent donor og synes egentlig det var det beste.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...