Gå til innhold

Hva slags vogn(er) har babyene deres? Og hvor gamle er babyene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 6 1/2 mnd, bruker simo kombivogn som sovevogn hjemme. Har tatt i bruk simo sportstrille også, har brukt den på kjøpesenteret.

Skrevet

Kom inn på barnevognforumet da vel!!! :)

Jeg har bugaboo og quinny og oth...

Skrevet

Emmaljunga sportsvogn, han er strax 7 mnd gammel.

Dette er vogn nr 4 jeg har til han nå :) Men veldig fornøyd med denne da det er så stor plass til han, lammeskinnet & voksiposen :P

Skrevet

Jeg har emmaljunga og lillegutt er 4mnd. Kjempefin vogn

Skrevet

Teutonia spirit S3 så klart.

Ungen er 12 mnd.

Skrevet

Bebe Confort Everest bagvogn+ sportsvogn, Bebe Confort high trek sportsvogn og Quinny Dreamy freestyle.

Ikke bruker jeg vogn nesten en gang, ble jo helt bærefrelst etter at minsten kom til verden. Var nok litt mye redebyggings-instinkter ute og gikk for min del i svangeskapet ja, sukk......;)

Skrevet

Teutonia spirit. Jenta er 8 mnd om 2 veker. :)

Skrevet

Har en Simo kombivogn til vår 5 mnd. gamle datter. Er utrolig fornøyd med den, den har god trillekomfort, er stabil og har god plass. Men til de små turene med bilen blir den litt for stor å ta med seg hver gang. Derfor bestilte vi en liten og nett trille fra Tyskland i går. Det er en Quinny buzz 2007 modell. Gleder meg til den kommer! Da har vi Simo-vogna til de lange trilleturene i skog og mark, mens Quinnyen blir med på byturer og handlesenterne :-)

Skrevet

Byttet akkurat fra brio kombi til Quinny freestyle 3xl. Hun er litt over 7 mnd forresten:)

Skrevet

Vi har en I'Coo Infinity og en OTH i tillegg til en Zapp til bilsetet..!

Skrevet

Har Emmaljunga City Cross med Citybag til mini, han er 2 mnd..

Skrevet

Er det bare vi og Mette-Marit som har MUTSY? Den er jo kjempefin! Og praktisk! Og liten! Og god å kjøre!

Er så lei Quinny, jeg. Fin og alt, men hele Norge har den jo!

Nå gleder vi oss til å bruke sittedelen etterhvert.

Skrevet

jeg har turkis quinny speedy dreamy, har ikke sett noen andre med den.

Skrevet

Swithun, herlig vogn:) Hun er 4 mnd, goood plass i bagen enda.

Skrevet

jeg har den fantastiske vogna fra phil&teds e3!! heeelt vidunderlig,trehjuling, kjempelett å trille, synnøve elsker å ligge i den. er ekstra fin om man skal ha to tette, for man kan sette på et søskensete, så slipper man tvillingvogn. min er rød å fin, og hele familien elsker den=)

må jo bare skryte litt, hehe:)

Skrevet

vi har emmaljunga cerox (eller noe sånt)... hun har brukt den siden hun var 4 mnd..er nå 7 mnd..jeg liker den kjempe godt. eneste ulempene er at det er liten korg under og den er litt brei så får den ikke ut døren til hagen....

Skrevet

har også en carene trille!:) men har foreløbig bare brukt den når vi har vært på handletur med tante som har for liten bil til den andre vognen.. i vår bil har vi GOD plass til emmaljungaen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...