Gå til innhold

trnger noen råd her ? eller bare høre hva dere der ute har å si

Frk.Winther

Anbefalte innlegg

hei jeg er 19 år og kom inn i et nytt og kjempe bra forhold for 1 år siden ca. men i det tidligere forholdet mitt hadde jeg og eksen pratet om å få barn sammen, selvfølgelig ble jeg veldig glad og kjempe giira. men det gikk ikke så bra å jeg ble kjempe knust når jeg begynnte å tenke på det at jeg ikke kunne få et lite nurk nå. men på en annen måte er det jo bra jeg ikke gjorde det siden det ble slutt...

men det som er greia nå da er det at samboeren nå har begynnt å prate veldig mye om at han vil ha barn innen den nermeste tid..jeg blir veldig glad når han sier sånt, men er så redd for at det kommer til å gå galt igjen. for jeg ønsker meg barn mer enn noe annet for tiden.

så kommer det tredje problemet, har jo udanning , men ingen jobb, veit ikke om det er så bra å få et barn om 9 mnd da???

kan noen komme med noen visdomsord her så jeg kommer meg videre med disse tankene.

Fortsetter under...

Det kommer jo selvfølgelig litt ann på hvor dere føler at forholdet går henn..

Utdanningen klarer du om du vil klare det:)

Er mange liknende spørsmål under, du kan jo lese svarene på de!!

ønsker dere lykke til og håper dere bestemmer dere for å få en liten spire:)

hei.

Jeg syns det er utrolig viktig at dersom dere ønsker barn sammen, så ønsker dere faktisk å være sammen for resten av livet også.

Jeg vet det ikke alltid går sånn for alle, men dersom en planlegger barn sammen, så bør det være et av kriteriene.

Barn har best av å vokse opp med foreldre som er sammen om det å ha barn. om du skjønner hva jeg mener?

Økonomisk er det også lurt om du i det minste har fått deg jobb før dere begynner prøvinga. Du kan jo som regel jobbe langt ut i svangerskapet, og da har du tjent opp så du får permisjonspenger.

Klart det er utrolig kos og ikke minst blir en gira når kjærsten også gjerne vil ha barn. Men husk at det er en utrolig stor avgjørelse. Med en gang du har barnet er det jo ingen vei tilbake. Så pass på at dere begge vet at dette er noe dere vil satse på, RESTEN AV LIVET, før dere setter i gang. Gjør unna evnt reiser, drømmer, folkehøgskole etc som dere måtte ha lyst til først.

Og etter det vil jeg bare si, Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...