Stor gutt! Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Lillegutt på 5 1/2 måneder har hatt diare siden i går morges. Mye luft og 4-5 bleier pr dag med knallgrønn slimete avføring. Han holder på få tenner pluss at vi begynte med grøt og fruktpure for to uker siden, regner med at dette kan være mulige forklaringer. Noen som har opplevd diare så lenge etter dere startet med mat? Vi har kuttet ut all mat, får kun mm. I kveld begynner han dessuten å bli snørrete - har dette noen sammenheng tro?? Er dette farlig på noen måte? Hva skal vi passe på? Hva gjør vi med mat nå? Må ringe helsestasjonen i morgen, men kanskje noen av dere har erfart det samme?
Bambino&brødrene Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Stakkars liten da.Husk at det er lettere for å bli sår i huden med diare også. Før i tiden hadde de blåbærsaft til de små, lurer på om det var Nestle sin, men jeg finner den ikke i butikkene nå lenger. Kanskje den er tatt ut av markedet? Jeg har alltid brukt 50/50% med farris og eplemost når barna her hatt diare eller kvalme, det hjelper godt. I tillegg får de næring også, saltet i farrisen og fruktsukkeret i eplemost. MEN!- Om du kan bruke det til en 5 mnd gammel baby vet jeg ikke. Du bør nok sjekke med helsesøster først. PS Sist jeg skulle bruke denne blandingen hadde de ikke eplemost på butikken, de mente at nå lagde de det ikke lenger, så hvem vet?
♥sebastian3003♥ Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 jeg fikk beskjed av helsesøster og koke opp frosne blåbær, og bruke kraften til å gi min sønn... visst du har malteekstrakt i grøten kan du også prøve uten det.
Stor gutt! Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2006 Noen andre med erfaringer? Får ikke snakke med noen på helsestasjonen...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Banan kan virke bindene på magen til noen babyer!! Vask forsiktig med vann, IKKE SÅPE. Sør stumpen hver gang du bytter bleie, Jeg fikk beskjed fra min lege at jeg skulle komme til han hvis hun ikke var bedre etter en uke! En ting til, HUSK mye drikke, hvis han liker vann så er det kjempebra god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå