Gå til innhold

...han har ikke virker sulten en eneste gang i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille store gutt har helt fra han ble født nærmest hengt på puppen i ett sett. Den siste mnd har han vist tegn til å være sulten sånn ca. hver fjerde time, og det har vært veldig deilig for meg. Før det var det mye oftere. Men i dag har han ikke vært noe interessert i det hele tatt. Jeg har lagt han til, men han har vært mer opptatt av andre ting i rommet, og med å se på meg. Han har ikke virket sulten i det hele tatt. Synes det er så rart. Noen som har opplevd dette? Er det normalt tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil legge til at han ikke har drukket mye av ganger før han har sluppet puppen. Maks 5 min

Skrevet

Er han gammel? Emeli er 4 mnd og spiser kun i 5-10 min hun også. Tror noen babyer er veldig effektiv når dem spiser, derfor blir dem fort ferdig! Hun har også begynt å bli nysgjerrig på alt rundt seg når hun spiser. Det går best å amme på soverommet eller når det er litt stille og rolig rundt henne, da klarer hun å konsentrere seg bedre.

Hvis han virker fornøyd og legger på seg som han skal ville jeg ikke bekymret meg. Det kan jo hende at han får i seg det han skal på de 5 minuttene?

Skrevet

han er 4 mnd han også. Ja, han virket jo fornøyd da. Synes det bare er litt rart fordi han pleier å være helt motsatt. Han er vanligvis veldig glad i mat:) De maks 5 minuttene han hadde puppen i munn så sugde han nesten ikke noe. Var liksom ikke noe populært lenger...hmm.. Får se ann hvordan det er imorra og i løpet av natten. Han pleier å våkne å være sulten se. Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...