satime Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Min lille store gutt har helt fra han ble født nærmest hengt på puppen i ett sett. Den siste mnd har han vist tegn til å være sulten sånn ca. hver fjerde time, og det har vært veldig deilig for meg. Før det var det mye oftere. Men i dag har han ikke vært noe interessert i det hele tatt. Jeg har lagt han til, men han har vært mer opptatt av andre ting i rommet, og med å se på meg. Han har ikke virket sulten i det hele tatt. Synes det er så rart. Noen som har opplevd dette? Er det normalt tro?
satime Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 10. desember 2006 vil legge til at han ikke har drukket mye av ganger før han har sluppet puppen. Maks 5 min
Lykkepiller Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Er han gammel? Emeli er 4 mnd og spiser kun i 5-10 min hun også. Tror noen babyer er veldig effektiv når dem spiser, derfor blir dem fort ferdig! Hun har også begynt å bli nysgjerrig på alt rundt seg når hun spiser. Det går best å amme på soverommet eller når det er litt stille og rolig rundt henne, da klarer hun å konsentrere seg bedre. Hvis han virker fornøyd og legger på seg som han skal ville jeg ikke bekymret meg. Det kan jo hende at han får i seg det han skal på de 5 minuttene?
satime Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2006 han er 4 mnd han også. Ja, han virket jo fornøyd da. Synes det bare er litt rart fordi han pleier å være helt motsatt. Han er vanligvis veldig glad i mat:) De maks 5 minuttene han hadde puppen i munn så sugde han nesten ikke noe. Var liksom ikke noe populært lenger...hmm.. Får se ann hvordan det er imorra og i løpet av natten. Han pleier å våkne å være sulten se. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå