Gå til innhold

jeg har fått blødninger....... hjelp


refluksmor + spire i magen

Anbefalte innlegg

hva gjør jeg, fikk vondt i magen torsdag og blødninger på kvelden har hatt det siden... er så redd for å miste barnet. Ringte legen fredag fikk bare beskjed om å vente. har hatt et trøblete svangerskap fra før (ikke blødninger her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du blødd mye da?

 

Jeg blødde natt il lørdag, men kom ikke ut noen klumper, og hadde ikke noe vondt.

 

Skal til legen i morgen og få en ul, så får vi se om alt er bra der inne.

 

Men hvis du har blødd masse med klumper og hatt veldig vondt, er det jo mulig du har hatt en sa..? Du får mase deg til en ul i morgen, alle blødninger i et svangerskap skal sjekkes!

 

*krysser fingrene for at det går bra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvor langt jeg er på vei.. har ikke fått vært til lege enda .. legen min syntes ikke det var nødvendig nå som jeg hadde blødninger.... !!!! :(

jeg kan tenke meg at jeg er i uke 7-8 +/- jeg har hatt vanlig mens, men vondt i mage/stikninger og rygg tok test senest igår og den var fortsatt positiv , jeg skulle hatt mensen nå. det er friskt blod men litt slimklumper i ikke store men små, hadde det i ca. 2 dager, fredag og lørdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får mase meg til det, lykke til imorgen. jeg skal sette lege kontoret på hodet om legen er vansklig :)

 

har du hatt vondt i ryggen?? nederst i korsryggen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, er jo en del som får menslignende blødninger under svangerskapet uten at noe er galt..

 

Ved en SA kommer det masse blod, som ved en kraftig mens, så krysser fingrene for deg at det du opplever er normalt.

 

Men syns uansett du skal mase deg til UL i morgen, det har du krav på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk skal du ha, tror ikke at legen min har det så får mase meg inn på sykehuset imorgen. takk for praten, blir så nervøs vet du....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, har ikke hatt vondt noen plasser, bare kommet endel friskt blod, men ikke så mye som ved en mens, kasnkje et-to bind. Stoppet etter noen timer.

 

Vi får bare håpe på det beste, mase oss til en ul i morgen, å krysse fingrene for at vi får se et bankende hjerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...