Gå til innhold

Noen som har blitt gravide igjen m en gang men som ikke vil ha flere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten på 6 mnd og lurer på om jeg er gravid på nytt. Går på

p-piller og har ikke slurvet med de heller. Vi ventet med sex til jeg hadde fått cerazett også.

Om jeg skulle være gravid nå vet jeg rett og slett ikke hva vi skal gjøre for vi vet ikke om vi vil ha flere barn.

Aldri tatt abort tidligere, og vet ikke om jeg hadde klart det nå selv om vi ikke ønsker flere barn.

Er veldig fortvila nå. Skal selvfølgelig ut å kjøpe en test i morgen og skal ikke ta sogrene på forskudd, men tankene svirrer jo rundt.

Noen som har vært i samme situasjonsom vil dele sin historie?

Skrevet

Noen som kan hjelpe en fortvila mamma??

HI

Skrevet

jeg sitter i samme situasjon som deg nesten. fikk en sønn i juli. blir 5mnd nå. fikk mensen,men nå har jeg ikke hatt den på 2mnd. tok test for en mnd siden. den var negativ.... mensen kan være litt fram og tilbake noen mnd etter en fødsel. jeg opplevde det ikke med førstemann.. men det er sånn nå. men jeg begynner å føle på meg at jeg er på kjukka igjen. så jeg skal ta en test i morra igjen.. jeg håper den er negativ. å ta abort er ikke noe gøy. gjort det to ganger. har født to ganger å. er jeg gravid nå så beholder jeg babyen. mannen min vil ikke ha flere,men han får ta konsekvensene av det vi gjør han å. han vet jeg ikke går på pilla..

Skrevet

Tok også en test for litt over en mnd siden og den var negativ, men føler at hele magen har forandret seg, og føler meg så oppblåst om dagen. Gjorde det da jeg var gravid sist også, er derfor jeg lurer sånn, også var jeg så kvalm i går, ut av ingenting.

Får krysse for at vi ikke er da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...