Texas Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Så utrolig artig at det klaffet for dere nå. Det var litt av en julegave må man si. Håper alt står bra til. Klem fra meg.
Norwegian by injection Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Så koselig at du er her nå! Det er lenge siden sist! Har hatt en liten BIM pause....Jada nå er jeg gravid også....Har liksom ikke gått opp for meg enda, det er litt rart.....Åssen går det med deg og din STOOORE mage? Den er vel stor nå, ikke sant?
Texas Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2006 Ja, den begynner å vokse, men må nok innrømme at den er halvblandet med litt fett..... hehe. Skal på UL i morra tidlig og det gleder jeg meg til, skal bli godt å se at alt forhåpentlig er i orden. Hvor langt er du på vei, da?
Norwegian by injection Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Hehe!!! Jeg har IKM idag....Så da er jeg vel 4 uker idag....ikke så veldig langt for å si det sånn....men det er jo en start da, hehe! Og du da? Så spennede med UL imorgen....Er det første UL? Masse lykke til....dere hadde ikke lyst å vite kjønnet, ikke sant?
Texas Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2006 Ja det er første UL, og vi vil helst ikke vite kjønnet. Men det kan jo hende at det synes veldig godt, og da gjør det liksom ingen ting. Har ikke hatt en eneste undersøkelse, og kan ikke si at jeg kjenner så veldig mye enda, så det er liksom julaften for meg i morra. Og så skal jeg og gubben kose oss på juleshopping i hele morra.... Er du i form, da? Håper du slipper å være kvalm...
Norwegian by injection Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Så spennede da....jeg skal jobbe hele imorgen, skal logge meg på imorgen kveld for å høre åssen det gikk med deg. Så Moro......Formen er fin.....bare veldig ømme pupper, de er skikklig såre.....visste egentlig at jeg er gravid siden tirsdag (det var da det begynte), men testet ikke før fredag....måtte bare få bekreftet det med en test. Vi har vært på 2 julebord i helgen og jeg hadde veldig lyst å vite det før vi dro. Ble ikke noe vin på meg gitt!!! Men vi hadde det gøy for det, hehe!!
Norwegian by injection Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 Åssen gikk det idag da? Er veldig spent!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå