Gå til innhold

April: Litt trist :( Tror det snart er slutt på ammingen :(


små

Anbefalte innlegg

Tulla mi er litt over 7 mnd nå, og jeg er kjempefornøyd for at jeg har klart å amme såpass lenge som jeg har gjort..med storesøster var det slutt etter 3-4 mnd..

 

Men jeg tror jeg begynner å få litt lite melk nå. Hun vil ikke suge noe særlig, og det skjønner jeg jo hvis det er "tomt" der.. Har gitt henne flaske til kvelden leeeenge, for jeg har ikek hatt nok melk da..men på dag tid har det gått bra med pupp. Men ikke nå :( Jeg prøver og prøver, men hun sutter bare litt, og snur seg vekk.. vil ikke ha!

 

Noen tips? Eller er det like greit at jeg slutter nå? *snufse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempe bra at du har ammet henne så lenge! Om ikke så alt for mangen mnd skal du kanskje tilbake i jobb så om du ikke slutter helt så er det kanskje greit å "trappe ned" litt. Gjøre henne klar for vanlig middag snart, skive med leverpostei, melk på flaske osv. Heller bare amme hanne om morningen siden det var da du hadde mest melk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke i arbeid, og skal ikke tilbake på skolen før i august..så har god tid på meg.. *sukk*

Gikk litt bedre, men nå er det plutselig tull igjen.. jaja.. jeg ammer når hun vil..og jeg nyter det :D

 

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...