Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Del Skrevet 10. desember 2006 Er det for sært å kalle minsten Kristion? Vi vil ha en røff tvist på en god gammel traver... Synes også det passer fint med søsknene- Leander og Maria-Mathea... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #2 Del Skrevet 10. desember 2006 Hæ? Det der er da vel ikke noe navn, vel. Kristian Kristen Krister Kristoffer burde være nok å velge i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #3 Del Skrevet 10. desember 2006 Høres bare ut som en misforståelse av navnet Kristian! Og skjønner ikke poenget med å kalle noen Kristion når alle allikevel kommer til å tro at han heter Kristian! Sorry, men ikke min fint etter mine begreper! Søsknene hadde jo fine og normale navn, så synes dere skal fortsette i den stilen jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 10. desember 2006 #4 Del Skrevet 10. desember 2006 Kristian er bedre! Du søkte på mannsnavnet: Kristion Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Kristion som første fornavn. Det finns ingen man som har förnamnet Kristion. Det finns ingen man som har Kristion som tilltalsnamn. KRISTION was not found in this database. Names that sound similar to KRISTION er ikke så mange som heter det.. finner det ikke noe sted.. Hvor har du det fra? Jeg har aldri hørt det før.. Tror jeg ville valgt Kristian.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #5 Del Skrevet 10. desember 2006 Det var jo dødssøtt!!! Vår datter heter Cicilie og det har aldri vært noe stress at vi skriver det litt annerledes. Det er fint å ha et originalt navn med en personlig vri- nå venter jente nummer to og tror hun skal hete Elisebeth. Gå for Kristion, dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alexandriah Skrevet 10. desember 2006 #6 Del Skrevet 10. desember 2006 Spennende- det har jeg aldri hørt før. Litt rart, men forsåvidt ganske kult... Ingen reell grunn til å ikke bruke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #7 Del Skrevet 10. desember 2006 Synes ikke det er fint dessverre.. hvorfor ikke bare Kristian.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #8 Del Skrevet 10. desember 2006 Ugly. Sorry, men du spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #9 Del Skrevet 11. desember 2006 Det falt ikke helt i smak. Vil også bli et problem skriftlig, alle vil jo tro at det skal stå Kristian, fordi mange skriver a'er som ligner på o'er. Hva med Crispin? Det er i hvert fall et navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 11. desember 2006 #10 Del Skrevet 11. desember 2006 Nei, det går ikke. Ta Crispin, det er iallefall et navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #11 Del Skrevet 12. desember 2006 UGLY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #12 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja det er for sært. Kristi Jon? Dette høres ut som et tullenavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. desember 2006 #13 Del Skrevet 19. desember 2006 Er nesten verre en Christo-Per som en foreslo her for lenge siden, og det sier vel det meste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #14 Del Skrevet 20. desember 2006 Hører det for meg med sånn super-fransk uttale: Kristiååååån Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #15 Del Skrevet 20. desember 2006 Er det ingen andre som ser Krist-torn..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlinkiPlonk Skrevet 20. desember 2006 #16 Del Skrevet 20. desember 2006 Ser både krist-torn og kristi tornekrone, nei noe navn er det ikke. Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå