♥Tullerusk♥ Skrevet 10. desember 2006 #1 Del Skrevet 10. desember 2006 KAN DU SE I HELVETE Å BLI KLAR NÅÅÅ!!! JEG KLARER IKKE Å VENTE NOE STORT LENGERE.... JEG VIL HA ET BARN TIL NÅ!!! IKKE OM 3 ÅR... DU KAN DA IKKE VITE OM DU ER KLAR OM 3 ÅR HVIS DU IKKE ER KLAR NÅ... SÅ DET SÅ... Uff måtte få ut litt... Er så sliten av å prøve å la være å tenke på baby.. Helt umulig.. Ikke bedre når sambo ikke er klar heller... Er så lei meg..=o( Applaus til dere som holder ut etter pp etter pp... Men det er så urettferdig.. har en venninne som er gravid nå, og jeg kan ikke huske hvordan det var å gå gravid, og kan liksom ikke sette meg i hennes situasjon.. Er jo kjempe glad på hennes vegne, men vil liksom jeg også da... *huuuff**stønne* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413736-til-min-kj%C3%A6re-sambo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 10. desember 2006 #2 Del Skrevet 10. desember 2006 skjønner deg godt... hadde vært kjempefrustrert om ikke min ville bli gravid han også... jeg hadde nok gått på veggen. men husk at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :-D Jeg har holdt øye med deg lenge her inne, å håper snart han får fingeren ut, for ser jo hvor mye du ønsker deg baby... synes selv det er grusomt å ha venninner som går gravide i 7 og 8 måned, og ha prøvd i 11 måneder selv, uten å komme dit hvor de er enda. utrolig frustrerende følelse :-/ Du får prøve å friste han med å gå igjennom baby butikker, og ta fram noe babytøy, kikke litt i kataloger og slikt, og friste han med det han selv synes er gøy med barn!! HÅPER du får han på gli snart :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413736-til-min-kj%C3%A6re-sambo/#findComment-7413822 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 10. desember 2006 Hehe... Har gjort alt det... Sett på gamle baby bilder og video klipp av gutten vår, gamle baby klær, forteller om venninna mi, hinter litt osvosv... Men nå skal jeg bare la det ligge før jeg spør igjen over nytt år...hvis han skulle komme etter da, så håper jeg ikke blir gravid i feb... To barn i samme mnd...Uff og uff, hehehe....Men blir jeg gravid så blir jeg det...=o) Og han vet det er litt stas med barn, har en sønn fra før, så skjønner ikke noen ting. Hvor lang tid trenger man å bli klar når man har fra før...*tenketenketenke* Du har prøvd såpass lenge ja... da er det ikke rart at man blir litt frustret med venninner i slutten av svangersakpet da...Håper for din del at edt klaffer for det nå da...=o) Har hørt et sted at spebarn har fin måte å sette igang fruktbarheten hos de som ønsker sterkt men ikke får det til med en gang... Husker ikke hvor og ikke sikkert det er riktig heller...Men håpe har man lov til =o) Skal krysse fingrene mine for at det er en spire hos deg nå... klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413736-til-min-kj%C3%A6re-sambo/#findComment-7414172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå