Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Å bære lavt , å bære høyt...hva sies å være typisk jente/gutte mage?
kokosbolle Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Noen sier at jeg har typisk guttemage, og jeg bærer lavt, og har gjort det hele tiden. Nå som magen har sunket enda mer, og hodet er festet, ser det egentlig litt latterlig ut ) Og UL sier gutt da, må jeg legge til.
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Jeg har hørt at om du har "tutmage" som ikke vises bakfra så får du gutt, og om du er litt breiere så blir det jente. Men nå er det så mye som blir sagt om dette så det er sikkert andre som mener noe helt ennet=) men for meg stemmer dette, jeg venter gutt, og har skikkelig tutmage.
2- barns mamma Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 har typisk "fotballmage" denne gangen.det er typisk guttemage,dessuten kan en ikke se bakfra at jeg er gravid.UL sa også gutt denne gang.Fikk jente forrige gang,og da hadde jeg magen litt alle veier liksom....
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Da jeg ventet jenta hadde jeg høy mage, venter nå gutt å har lav mage.
Lystpåentiljeg Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Har spiss mage, går rett frem, og vises ikke bakfra. Venter gutt. Denne "regelen" er vel den eldste, og mest typiske (eldre folk feks, trekker ofte den konklusjonen at det måå være en gutt når man bærer slik - og jeg tror egentlig det har litt for seg jeg.. ).
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 jeg har tute mage som de sier er typisk gutt og jeg venter jente....
75 modell og mamma til 6 Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 jeg hadde typisk strutte guttemage sa alle, men inni var både en gutt og jente he he
SuSiii Skrevet 10. desember 2006 #9 Skrevet 10. desember 2006 folk sier så mye forskjellig,min mor hadde tut mage med meg,men denne breie magen helt rund med mine 3 brødre...så der var det omvendt enn det jeg leser her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå