Gå til innhold

Er noe Typisk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å bære lavt , å bære høyt...hva sies å være typisk jente/gutte mage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen sier at jeg har typisk guttemage, og jeg bærer lavt, og har gjort det hele tiden. Nå som magen har sunket enda mer, og hodet er festet, ser det egentlig litt latterlig ut :o) Og UL sier gutt da, må jeg legge til.

Skrevet

Jeg har hørt at om du har "tutmage" som ikke vises bakfra så får du gutt, og om du er litt breiere så blir det jente.

Men nå er det så mye som blir sagt om dette så det er sikkert andre som mener noe helt ennet=) men for meg stemmer dette, jeg venter gutt, og har skikkelig tutmage.

Skrevet

har typisk "fotballmage" denne gangen.det er typisk guttemage,dessuten kan en ikke se bakfra at jeg er gravid.UL sa også gutt denne gang.Fikk jente forrige gang,og da hadde jeg magen litt alle veier liksom....

Skrevet

Da jeg ventet jenta hadde jeg høy mage, venter nå gutt å har lav mage.

Skrevet

Har spiss mage, går rett frem, og vises ikke bakfra. Venter gutt. Denne "regelen" er vel den eldste, og mest typiske (eldre folk feks, trekker ofte den konklusjonen at det måå være en gutt når man bærer slik - og jeg tror egentlig det har litt for seg jeg.. ).

Skrevet

jeg har tute mage som de sier er typisk gutt og jeg venter jente....

Skrevet

jeg hadde typisk strutte guttemage sa alle, men inni var både en gutt og jente he he

Skrevet

folk sier så mye forskjellig,min mor hadde tut mage med meg,men denne breie magen helt rund med mine 3 brødre...så der var det omvendt enn det jeg leser her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...