studentbaby Skrevet 10. desember 2006 #1 Del Skrevet 10. desember 2006 Begynte å bli lang den der tråden vår så her e en ny!! Mest innom for å skubbe, så det blir berre litt kort. Kan røpe at den tacoteorien må du lenger ut på landet med. Til og med svinging i sengevalsen etterpå va heilt uten effekt. Va riktig nok ok opplevelse det - kjekt å bli minna på korleis det va...hehe. Men hjalp gjorde det ikkje! Men men, har hatt en enorm energi i dag jaffal. Det har garantert ikkje nåkke med at eg sov godt i natt å gjere, nei, det e fødeenergi. Har vore bemerkelesesverdig postitv av meg i dag (det e jo ikkje kver dag no i dissa supergravide tide), så eg har oppsummert korleis søvnen har vore i det siste. eg valte då å kun sjå ¨på dei tre siste nettene, for då har eg sove godt 2 av tre nette!! amen. Kan ellers fortelle at (føde)energien har i dag fått meg til byen og heim igjen (i eit heilt j***** ver), eg har laga pizza til middag, og ikkje minst rydda den enoooooorme bunken med ting og tang og rot som skulle delvis i bosset (ca halvparten) og i perm og litt her og der. eg e nemlkig langt flinkare til å rydde ting i ein haug enn å plassere dei på rett plass rundt i leiligheten. etterpå har eg lagt på juleduka og tent masse stearinlys så no e her julekoselig! no har eg hatt ei god pause her, så no lure eg på å alge ristoppa...herlighet, kanskje eg søv godt i narr som kejm også om eg helde tempo oppe og blir litt sleten! jau jau. ditta skulle vere ei skubbing, men du veit, e så sjølopptatt at eg må jo formidle ka eg har dreve med. det e for det meste me, myself and I det handla om...men men. skal skrive igjen seinare, då skal eg vere flink å kommentere det du ahdde skrive også!!! klemmings Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413581-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
åsså jeg da :=) Skrevet 10. desember 2006 #2 Del Skrevet 10. desember 2006 det e berre å skrive om seg sjøl, så kan eg skrive om meg:) ja der kan du sjå! fødeenergien lenge leve! lagde ristoppa i natt eg og, 70 stk! og håndvaska jakka lille babyen ska ha på sjukehiuset:) og la sammen to maskine klær, strikka litt på ei lue, skreiv enda ei liste over ka so ska oppi dinna fødebagen...(detaljert dinna gangen så ray kan finne ting hvis eg aldri rekke pakka den) og når klokka tikka inn mot fire sovna eg endelig sto opp ti, og heiv meg rett i dusjen og drog på ikea me siw og bæbbis. vi bomma berre to tima pååpningstia, så tok en tur te sandvika og;) kom heim i femtia, leide film og laga vafla og har kosa meg litt me sambo no;) så no e det snart nistelaging te sambo og en film te før eg kasta inn håndkledet:) ska te byen me søstern i måra, så håpa på litt nattesøvn:) jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! og forresten, siw sa......hold deg fast............... at eg hadde fått føde LEPPER!!!!! eg har fått utdelt to tynne streka som munn, men no va det plutselig leppeform;) *ler meg ihjel* trur ray syns at nesa mi har blitt stor, men han tør ikkje seie det;) han kommentera den i spøka, men tar det tilbake:) *MOOOOOHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!! *fødetryne* rister på haue og ler:) klem og kos og fødestøv og småspikra og alt som e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413581-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/#findComment-7415433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
studentbaby Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 11. desember 2006 Du får jaggu gjort litt om nettene du!! Skikkelig imponert over baking og stryking og vasking! Og liste til den evinnelige bagen høyres jo fornuftig ut...har printa ut to som eg har funne her, og så ahr eg skrive på ekstra ting som ikkje stod der. Dei ligge framme så min kjære kan sjekke at alt e med når vi skal dra. Det emste e vel på plass, men enkelte ting pakkakje eg før vi skal reise. Og det håpa eg ikkje blir elnge til!!! sprek ho der siw altså! hakje ho nettopp fått den babyen (el kanskje går tida fortare enn eg trur no om dagen) og så e ho på tur på ikea? jammen ikkje verst - eg ser jo for meg at ikea e et prosjekt i se gsjøl med en liten baby! men men, e heilt sikekrt utrulig deilig å komme seg ut blant folk også igjen etter fødsel og greier. kanskje det e et tegn...el kanskje ikkje, sia det e ette fødselen det e snakk om. uansett e det jo fint at du har fått deg fødelepper - sikkert kjempefine...hehe. hvis du i tillegg virkelig har fått fødenase, så skal du berre sjå du føda leeeenge før meg, for eg har hørt at melkelekking+fødenase+fødeleppe=fødsel om ikkje så lenge, sånn ca når babyen e klar...så det så. eg prøvde å sove litt igjen i dag tidlig, det gikk sånn passe bra...men så kom nevøen min - har passa han et par tima og så laga til lunsj til svigreinna mi kom igjen. no e dei gått og eg skal sooooove på sofaen...drittrøtt. talast muligens igjen :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413581-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/#findComment-7422626 Del på andre sider Flere delingsvalg…
studentbaby Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 12. desember 2006 Skubba litt her eg sitte! Men korleis e det med deg?? Her på bim kan en jo ikkje drive å vere vekke en heil dag uten å bli etterlyst! Alt vel?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413581-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/#findComment-7431071 Del på andre sider Flere delingsvalg…
åsså jeg da :=) Skrevet 12. desember 2006 #5 Del Skrevet 12. desember 2006 Vart du skremt nO???????? *moooohahahahaaaaaaaaaaa!!!* alt vel, ingen føding på gang! eg og den evige spreke siw, som no har født for 12 daga sia, reiste te drammen klokkka ni igår mårres, buss og greie;) der møtte vis søstern og drog land og strand rundt i drammen og shoppa og sulla ogs tyra kom heim i seks tia i går kveld, då va eg så sliten at eg knapt visste ka eg hett;) så då laga eg middag og berre slappa av nåkken tima me søs før eg la meg;) har sove SÅ godt i natt, riktignok i intervalla(nokk ett tegn, øva meg på å våkne masse!!!!) no ska eg vekke søs om en time, spise frokost og kose meg sammen me ho på mårrakvisten, rusle ner te sentrum og bytte en telyssak og hente julepakka som vi har fått av tanta:) og SO ska eg bimme litt når eg kjem heim, og vaske og rydde hus;) får besøk i ettermiddag;) søs har eksamen og kjeme att i kveld. i kveld når søs kjem heim, ska eg føde sånn at ho får sett dinna babyen, for ho reise te bergen igjen i måra og kjem ikkje att før januar:) (ho har bestemt ditta) pjuuuuuuuuuuuuuuuuuh! så det e ka som har og skal skje i næraste dagane;) då e du velinformert! ellers e alt bare bra;) eg har funne ut at det e mulig å presse ditta vrake av en kropp ganske langt! blir lite tid te bim spm du sikkert skjønna;) så det!!! fader meg;) vært barnevakt og greie! tøffe du! men sikkert veeeeeeeeeeeeldig kos! jorun hadde me lys som jennifer har mala på te oss..........verte heilt dårlig.... gleda meg SÅ masse te å sjå ho ihjen i januar!!! *ser ho alt for lite* huff ja, ditta søvnstyre asso!!! vi får trøste oss me at om en........tja........ti års tid e vi vande me det! Mooooooohahahaha! søren og! no har eg seff gløymt det, hørte om enno eitt tekn her! hmmm............. kjem vel etter kvert:) nei, får skynde meg å frese gjennom bim før eg vekke søs:) har skreve nok om meg sjøl no!!! har du det bra???? kosogklemogaltsånn ja! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413581-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/#findComment-7431187 Del på andre sider Flere delingsvalg…
studentbaby Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 12. desember 2006 helsiken - eg trur du ahr fødeenergi!!! ein sånn handledag kanv el ikkje bety anna?? i tillegg va du ilag emd to mødre på ein gang - nok eit sikkert tegn, særlig sia den eine av dei fremdeles e nåkke smittsom pgs kort tid siden egen fødsel. nei, herlighet, du hakje lenge igjen før du ligge der å slite! men det veit du jo om, sia du visste at du skal føde i kveld. og eg skjønna at du sakna jennifer - sånn e det med niesa mi også, ser ho alt for sjelden, ho bur på lilelhammer. hadde gleda meg masse til å feire jul med dei i flor, men så endte eg opp med å måtte vere her i bergen, feit og fin, og stadig meir lik Keiko. Men men. sove rundt om natta igjen om ti år ja, det va oppløftande du...haha. nei, det går heilt sikekrt fint å sove mindre og sånn når ungen e komt, eg skjønna berre ikkje at vi skal måtte øve på det i vekesvis (og endå lenger) på det no?!!? jaja - sov greit i natt utenom den timen eg va oppe og bimma litt, så i dag har eg hatt energi så det holde :-) i kveld skal eg til svigerinna mi, så det blir bra. akkurat no e det vel på tide å lage middag til min kjære, som forresten kommentera stadig om eg e sliten el nåkke, han emrka det på husmorsyslane som han seie...og ikkje minst på oppvasken - den e det nemlig han som tar her i heimen...eg e visst plutselig blitt ivrig på å bruke opp resta vi har i frysen og sånn :-), så oppvasken e langt mindre enn den pleie. jau jau jau. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413581-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/#findComment-7436757 Del på andre sider Flere delingsvalg…
åsså jeg da :=) Skrevet 12. desember 2006 #7 Del Skrevet 12. desember 2006 ja fader, kan jaggu lure på om det e det som rir meg!!! har lagt meg på sofaen for kvelden, orka ikkje kjempe meg opp av senga for å komme meg på do........ har fått rænnaræv så det hølde ':( *synd på meg* så no ligg eg her, med halsbrann og flyg på do i eininga.... men finnes ikkje dårlig... ikkje nåkke slapp el no.... jaja,,, satsa på at det gjer seg;I vi keikoane får berre halde saman tenke eg har booka søstern og jennifer neste jul, så då e eg sikra;D og, hald deg fast; eg har begynt på fødebagen i dag!!!!! men berre so vidt:D nei, orka ikkje skrive så masse, flyr so masse fram og tebake;D håpa du ahr kosa deg hos svigerinna di!' kos og klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413581-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/#findComment-7444038 Del på andre sider Flere delingsvalg…
studentbaby Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 13. desember 2006 hmmmm....etter å lese ørten innlegg om det på bim så skal jo rennaræv vere nåkke ein får sånn ikkje lenge før fødselen starta?? og det vakje tull altså - har inntrykka v at det e nåkke i det! Og om nåkke skulle skje så e jo gutten ferdig og klar han ;-). riktig nok litt drøyt av deg å snike såååå masse i køen, men lykke til hvis nåkke skjer ;-). (ikkje for å ta motet fra deg, men: du hakje ete maaaaasse mandarina vel???) uansett grunn til magesjauen - håpa det gir seg fort - det der e nåke drit! bokstavelig talt faktisk.. men dæven - du e begynt på bagen!! wow!!! jammen flink du! så no e alt omtrent klart då!? jeje -tidlig på'an i dag eg som du ser, sov sikkert så godt dei tre første timane av natta at kroppen fant ut at det må no vere grense for soving! eg burde vel ha baka sånn luciakakegreie el nåke, men det blir ikkje aktuelt nett no. tenkte å bimme litt, sjå litt god-morgen-tv og så skal eg til jordmor halv ti. har bestemt meg for å spør om ho sjekka modning og om ho vil gjere det i dag evt. men eg e innstilt på at ho ikkje gjer det, el ikkje vil det før eg e over termin. verdt et forsøk jaffal! kan jo vere greit å vite om kroppen ikkje finst klar og eg må vente ei stund endå el ikkje. håpa du e bedre i magen og at du får ein strålande dag!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413581-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/#findComment-7444728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
åsså jeg da :=) Skrevet 13. desember 2006 #9 Del Skrevet 13. desember 2006 Jepp! eg har begynt på bagen!!!! *stolt som en hane* har no pysj og tøfla og henteklær i orden... begynne å få det meste på stell, berre kulan her med den stakkars rompa mi;) tegn meg her og tegn mer der.... e vel ett tegn på at jada, du kan godt få føde på julafta!!!! *ler* neida, >GARANTERT ett tegn!!!! haddde ett anna tegn i går og"!!!! eg gjekk te byn med flekkete bukse, og ga faen!!! aha!!! DET var ett garantert tegn sa søstern! kossen gjekk det hos jm i dag då? moden som en tomat og klar som ett egg???? reine måltidet snart ditta Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413581-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/#findComment-7447583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
studentbaby Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 14. desember 2006 halloen! joda - her humpa og går det du! vært hos jordmor, og som det ante meg - her e det ingen modningssjekk - det gjør de på kk når eg tolv daga over sa ho...haha - veldig oppløftande - 12 daga over! jadda jadda. elelrs va det greit hos jordmor ja, alt va bra av blodtrykk og måling her og der. så då e det bare å fortsette å ruge. ellers sitte eg no her i nattens mulm og mørke - bimma litt, og nyyyyyte den herlige halsbrannen og at eg e lys våken. kjære vene, har jo sove i over en time!! kan jo ikkje sove vekk heile nettene. merka forresten at etterkvert som folk føda blir det stadig mindre aktivitet på desemberklubben. det fins sjølsagt ikkje rart - folk har nok å henge fingrane i med en nyfødt baby. berre merka at det ekje som det va når det va ørten ting å lese om man bare va vekke et par-tre-fire tima. og du og du så mange tegn du har! kjære vene altså! det med flekkete bukse har gått emg hus forbi, så no tenke eg grundig etter om eg kan ha gjort det uten å vite det (må jo grave fram alle tegn ein kan). men nei, trukje det also...jaja. me talast! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413581-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/#findComment-7457177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
åsså jeg da :=) Skrevet 14. desember 2006 #11 Del Skrevet 14. desember 2006 hei hei;) ja her kjeme eg og dinglande, har heilt rett i att man ikkje skal sove bort nettene! kjeeeeeeeeeeeeere folk!!!! eg har sove meir enn på ei gjennomsnittelig natt no, har tross alt fått de tre timane søvn eg har krav på *nikker* og flyge no framleis på do! ka tegn det e kan ein no lure på, hakje hatt ein kynner omtrent, men e uhorvelig svolten!!!!! så sit no her og et ei banan:) ja. blir ikkje so masse aktivitet når folk før, og det kan eg jo skjønne..... trukje eg kjem te å være so masse innpå her heller ska eg være ærleg... blir nok meir msn me deg og tette trur eg:) då slepp eg å sensurere meg sjøl iallefall!!! men du, har du fått noko julestemning??? her satt vi å venta og venta på å få pynta og komt i stemning, juafta e no berre ei veke unna og snøen glimra me sitt fravær.........GJE MEG SNØ!!!!! eg kan ikkje sei at eg har særleg julestemning...... har det litt på kvelden, men når det blir lyst e den borte som dugg for solen:) nei, pina....og tegna ja!!! må ærleg innrømme at eg faktisk e begynt å bli litt usikker på om kanskje ting skjer her likevel.... va moro så lenge eg syns det va en spøk, men begynne eg nesten å lure litt.... har for sikkerthets skyld PAKKA FØDEBAGEN og rydda heile huset!!! her har du dorla si her ja! no står bagen nesten helt klar, mangeler bare slike siste liten ting og toalettsaker og sånn. skal kjøpe meg en kosedress og ha me, men den kan forsåvidt ray kjøpe mens eg e på sjukehuset. så pina meg, no e vi faktisk klare!!! va nok den flekken på buksa so gjorde utslaget trur eg.. da berre SKJØNTE eg at her va det noko på gang! *nikker alvorlig* nei, du, får sjå om du e lagt el ka du gjere på, tjohoooooooooooooooo!!!! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413581-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/#findComment-7457330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
studentbaby Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 15. desember 2006 halloen! julestemning e det egentlig dårlig med. har dratt fram det eg har av pynt + fått på duka. baka har eg jo også gjort, men julestemninga ekje mykje å skryte av nei. men snØ??? jaja, du e jo på østlandet, eg kan skjønne at du forventa det. eg hååååååpa det blir snø her, men blir ikkje overraska over stiv kuling og regn i alle retninga heller! bur jo på vestlandet...men hadde det komt snø, så hadde det virkelig laga julestemning trur eg! *kryssa fingrane for masse snø både her og hos deg* ellers går eg no her å vralta - har endå til gått tur både i går og i dag. på søndag e det termin, så eg e redd dagane går litt saktare etter den tid. kan jo ikkje sei at tida flyr no heller akkurat...men men - snart e det over og då satsa eg på at det e sant som erfarne folk seie - at då glømme vi all driten! yeye. no skal eg lage middag til min kjære! han tilbydde seg å gejre det i dag, men det vel nesten det einaste eg gjere i heimen for tida, så det har eg tenkt å fortsette med! ha ei aldeles strålande helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413581-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/#findComment-7472913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
åsså jeg da :=) Skrevet 15. desember 2006 #13 Del Skrevet 15. desember 2006 juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! nei, ser dårlig ut me dinna snøen sitter og pysker meg opp til siste innspurt av julevask, noe ekje det en krok som ikkje skal takas!!! og tenkte eg sku få opp siste rest av julepynten...... jaaaaaaaaaaada! ray springe rundt her som ett piska skinn, har vært hos legen i dag, og han sa at babyen va festa og GODT ned i. så han forventa seg nesten fødesel enten i kveld eller i løpet av helga*ler meg ihjel* skulle sett fjeset på ray!!! han e LITT stressa;) så no skal det vaskas og skuras og eg ska vartas opp og det e ikkje måte på eg ska te yngste søstra hans i måra på besøk, ho bur i kongsberg, ca 6 mil unna;) men ray bestemte seg for åbli med, tar inga sjansa!!! *ler* neida, så her e det so bra atte! komme te å gå kjapt neste veke, plutselig e det julafta!!! flink du e å gå tur da !!!! skulle nok gjort det eg og.... men e litt slækk kjenne eg du skal lage te middag a??? eg e lei av å lage mat. egentlig litt lei av mat kjenner eg:) trur eg skal overleve på mandariner og julebrus isteden:) nei, får sjekke gjennom bim en tur, før eg hjelpe ray me dina husvasken Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413581-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/#findComment-7473293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
studentbaby Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 16. desember 2006 Kjem du hit å vaska etterpå?? Her ekje så ille altså, men alle kroka blikje tatt her i gården...vurdera stadig å vaske vindua, men det regna og e mørkt heile dagane (femtiande døgnet med regn el nåkke her no - uten å overdrive altså, mannen på tv sa det) så då ekje det mulig å se ka eg gjer ein gang, så det e foreløpig droppa. ser forresten for meg ray - ein smule vill i blikket, springande frå rom til og rom med ei fille i hendene...hehe. og så e det jo berre å nyte å bli varta opp litt veit du!! og kos dåkke på besøk - begge to ;-) jada, flink å gå tur ja, sånn to daga på rad og alt mulig....men gudane må vete kor lenge sia det va sia sist før det...hehe. men men - litt luft e bra. og no har eg sove godt to nette på rad og det e vel enten fordi eg har gått tur, el fordi det e et......FØDETEGN!!!!! blæ, trur det e den friske lufta eg...hehe. no skal vi på besøk til svigerinna mi og dei, det blir bra. snakkast seinare. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413581-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/#findComment-7478888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
åsså jeg da :=) Skrevet 16. desember 2006 #15 Del Skrevet 16. desember 2006 *ler* garantert ett fødetekn!!!!!! man skal aldri kimse av sånt noko apropo det, har eg nesten ikkje sove i natt, og trur eg har no funne ut ka rie/maserier e for noko! herreskaper så ilt da mann! men va ikkje noko ordning på det, det varte i ett par minutta, opphold 15-10 min osv.Sov litt mellom slaga var litt sleten og uvel fram te rundt 13, so ga det seg... så har vært i komgsberg heilt fram te no, og e no riiiiiiimeleg trøtt kan ein seie Ray blei ikkje mindre stressa av det, men roa seg når det ga seg i løpet av dagen. no e det tross alt lørdagskveld, so det e inga grunn te bekymring meine han : men fødebagen e ferdig pakka og ligg i bilen.. just in case! *ler* må jo ha han me te uvdal te helga igjen likavel. jau jau. blei no ikkje ferdig me ditta huset,. tar lang tid bår man ska gjere det orntli!så blir å ta stua og kjøkkenet ferdig i måra....... og DÅ e det jul!!! nei, skal oppdater med litt her inne og so krype te køys:) du får kose deg so masse på besøk, syns du rek mykje for tia...? e det fødeenergien som tek deg???? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413581-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/#findComment-7481467 Del på andre sider Flere delingsvalg…
studentbaby Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 17. desember 2006 her i gården kimsa man ikkje verken av fødeenergi el av andre sikre fødeteikn som garantera fødsel den nærmaste månaden!!! herlighet altså! I dag e eg på dag 0 og du har 13 igjen?!? e vel begynt å bli ein aldri så liten smule lei du også har eg forstått...men slapp heilt av - det e nok eit teikn veit du! og guuuud kor flink du e med dinna vaskinga!! sitte no her å skamma meg litt, men eg gidde rett og slett og ikkje sånn ekte nedvask no, men men. skal no prøve å få vaska ut av kjøkkenskåpa og -skuffene om ikkje anna. no skal eg oppdatere meg litt på bim, so skal vi ein tur til byn. og ja, det kan hende eg reke litt ekstra om dagane, men eg må jo ha nåke å gjere på! og so ahdde eg ei veke el to eg va så dritlei at eg ikkje va særlig sosial. men no har eg, hold deg fast, sove godt tredje natta på rad!! o shit! DET må vere et tegn det....eller ikkje. uansett - vi skal muligens skaffe oss et juletre i dag faktisk. og ja, det høyres vel tidlig ut, men det e berre ei veke tiol julafta, og i løpet av den veka skal eg forhåpentligvis føde. hvis ikkje har eg no begynt å sei til ungen at om ho ikkje e komt lillejulafta, så kan ho vente til 1.januar - det kjem ho til å vere glad for seinare. men men. vi får no sjå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413581-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/#findComment-7485777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
åsså jeg da :=) Skrevet 17. desember 2006 #17 Del Skrevet 17. desember 2006 *ler* ja trur vi e ganske einige der!!! har sove sinnsykt godt i det siste eg og! dvs, e litt sånn annakver opplegg, men ei natt god søvn overskygga tre veke uten!!! i natt har eg sove 12 rimer i strekk!!!!! kan ikkje hugse at eg har vore oppe på do eingang! har i skrivande stund enno ikkje stått opp.......... for det treng eg ikkje!!! mooooooohahahaaaaaa!!! drive å jobba me å komme meg opp då......... Gjeeeeeeeeeeeesp! har fått 1gb minnekort av ray te fotoaparate mitt!!! så no kan vi ta bilde av nurket når han kjem!!! *gleda meg* og han kan berre halde seg der no:) var evinnelig lei, og øyna ett lite håp når eg hadde dissa vondtane mine, men fredag e over, så då får han vente! ska sta å kjøpe juletre te veka vi og, men ray ska svesise juletrefot på jobb...... kanskje.....og du veit mannfolk........ ting tar tid!!! når det gjelde vaskinga mi virka det jo berre som om eg e so flink fordi eg bruka så siiiiiiiiiiiiiiiiiinsykt lang tid!!! må jo pause heile tia........ *sukk* nei, no stemme eg for at vi helde ungane inne te januar!!!! tjohooooooooooooo!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413581-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/#findComment-7486008 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå