lillelarven Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 hei har en nydelig gutt på to år som har hvert plaget med astma , fra høsten av oppdaget jeg at tenne hannes hva begynt og bli stygge , så jeg snakket med tannpleiern , ja vi måtte bare se det ann. så han skulle bli kaldt inn etter 4 mnd , han hva nu den 4 des og jeg selv har sett at dette er bare blitt verrre og den siste uken har han blitt så dårlig og spise ,ingen brød og så er han så liten pga astmaen 9300g 83cm lang .ja så hva vi hos tannpleiern og hun sa at det hva blitt kjempe ille .at vi måtte høre med legen om en annen medisin for i denn medisin han får er det melkesukker og det er det som ødelegger tennen . han får heller ikke noe tull eller drikker mye søtt . er det noen der ute som har noen erfaring eller lign
Familien Flint. Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Tror det hjelper mye på om han drikker litt vann etter hver innhalasjon slik at han får skylt det bort fra tennene og munnhulen. Ikke noe kjekt å få problemer med tennene også!
Blind Gudinne Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Pappa'n min går på mye astma medisiner, og en av disse medisinene hans tærer på tenner og har lett for å gi sopp i munnen. Han har fått beskjed av lege og tannlege om å skylle munnen etter medisinering.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Hva med å pusse tennene etter hver gang han får medisin?
lillelarven Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2006 ja han får drikke etter medisin , så til kvelden er det medisin tannpuss fluor tablett .
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Hvilken medisin får han? Jenta mi har gått på astmamedisin siden hun var ett år (er nå 4) og har aldri hatt problemer med tennene..
lillelarven Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2006 hei han får flutide spray og ventolin , gjennom rør , og begge innholder melke protein
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 Det er samme medisin som jenta mi har fått i årevis nå. Vi gjør som deg, gir medisin, så en slurk med vann og tannpuss etter det. Aldri hatt sopp, aldri hatt noe problem med tennene.
lillelarven Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2006 rart egenlig at han får det er så synd , i verste må han trekke de ut , men han må jo få mat i seg .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå