Gå til innhold

HEI noen råd fra dere please

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har en nydelig gutt på to år som har hvert plaget med astma , fra høsten av oppdaget jeg at tenne hannes hva begynt og bli stygge , så jeg snakket med tannpleiern , ja vi måtte bare se det ann. så han skulle bli kaldt inn etter 4 mnd , han hva nu den 4 des og jeg selv har sett at dette er bare blitt verrre og den siste uken har han blitt så dårlig og spise ,ingen brød og så er han så liten pga astmaen 9300g 83cm lang .ja så hva vi hos tannpleiern og hun sa at det hva blitt kjempe ille .at vi måtte høre med legen om en annen medisin for i denn medisin han får er det melkesukker og det er det som ødelegger tennen . han får heller ikke noe tull eller drikker mye søtt . er det noen der ute som har noen erfaring eller lign

Skrevet

Tror det hjelper mye på om han drikker litt vann etter hver innhalasjon slik at han får skylt det bort fra tennene og munnhulen. Ikke noe kjekt å få problemer med tennene også!

Skrevet

Pappa'n min går på mye astma medisiner, og en av disse medisinene hans tærer på tenner og har lett for å gi sopp i munnen. Han har fått beskjed av lege og tannlege om å skylle munnen etter medisinering.

Skrevet

Hva med å pusse tennene etter hver gang han får medisin?

Skrevet

ja han får drikke etter medisin , så til kvelden er det medisin tannpuss fluor tablett .

Skrevet

Hvilken medisin får han? Jenta mi har gått på astmamedisin siden hun var ett år (er nå 4) og har aldri hatt problemer med tennene..

Skrevet

hei han får flutide spray og ventolin , gjennom rør , og begge innholder melke protein

Skrevet

Det er samme medisin som jenta mi har fått i årevis nå. Vi gjør som deg, gir medisin, så en slurk med vann og tannpuss etter det. Aldri hatt sopp, aldri hatt noe problem med tennene.

Skrevet

rart egenlig at han får det er så synd , i verste må han trekke de ut , men han må jo få mat i seg .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...