Gå til innhold

Venter bare på mens nå men hva skjer??

Anbefalte innlegg

Jeg blødde her om dagen men kun den dagen og kun når jeg var på do.

Er på dag 33 og skulle jo hatt mensen.. og jeg må ha den før 25 des så jeg har jo tid men den må komme før det, skal starte med sprøyter den dagen. Nå har jeg bare brun utflod og ingen mens..

En annen ting, oppbevarer dere sprayen i kjøleskap?

Fortsetter under...

Hei lille vennen min:o)

Da jeg gikk på spray blødde jeg mye mindre enn jeg pleier. Men du kjenner vel om det er en mensen eller noe annet.Så kan jo hende det kommer litt mer... Og det er endå lenge til den 25. Dessuten gjør det ingen ting om den kommer senere, ting blir bare litt utsatt:o)

Spiller ingen rolle hvor du oppbevarer spray, bare det ikke er over 25grader. Du kan gjerne ha den i kjøleskap, så lenge den ikke fryser. I sommer da det var så varmt, hadde jeg den i kjøleskap, ellers har jeg hatt den på nattbordet eller i vesken:o) No problemos!!!!!

Håper mensen snart kommer da. Men håper jeg slipper å måtte sende deg "mens-vibber". Jeg skal jo teste på fre......spent..... Men har ikke hatt et eneste symtom idag.....så føler de avtar nå..... Litt vondt i puppene da, men ville ikke tatt det som et tegn uansett. De gangene jeg har vært gravid før, har jeg aldri hatt vondt i de....

Men nå skal vi se en film her lille venn:o)

Vi snakkes da:o)

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaange gode klemmer fra en som tenker på deg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...