Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 er det noen som vet noe angående cerazette minipille og depresjoner? jeg er deprimert og ha masse angst, og bare lurer på om det kan være noe i den pillen? altså jeg vet at det kommer ikka bare av den pillen, men tenkte kanskje det ikke var bra å ta den pillen om man slet m den slags?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Jeg har også blitt deprimert etter at jeg begynte på cerazette, men vet ikke om det kan ha noen sammenheng eller om det er helt tilfeldig.....
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Begynte på cerazette 6 uker etter fødselen.,..og ble veldig deppa..nå ,ca 4 mnd etterpå, har så vidt begynt å bli "normal" igjen...vet ikke om det var på grunn av pillen,eller om d var en slags fødselsdepresjon...
3godklumper Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Jeg blir helt gal av det!! Kan ikke ha noen hormonpreparater. Blir enten sulten, eller kjempesint eller kjempetrist!! Så det kan fint skyldes piller!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 Jeg begynte også på cerazette 6 uker etter fødselen. Klarer ikke å huske når jeg begynte å bli deprimert, men nå er det snart 5 mnd siden fødselen, og det går litt opp og ned nå.....noen dager er jeg langt nede, mens andre dager er jeg "normal". Godt å høre at jeg ikke er alene
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 Jeg angrer på at jeg kastet bort ti år av mitt liv med depresjoner, lav sexlyst, humørsvingninger og voldsomme aggresjonsanfall, som forsvant som dugg for solen da jeg sluttet m p-piller. Å slutte var som å ta av seg en tung vinterfrakk! Deilig! Det er ikke sikkert det er slik for alle, men hvorfor ta sjansen. Vil sterkt anbefale spiral. Trygt, enkelt, ikke vondt, ikke mer menstruasjon som noen tror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå