Gå til innhold

Februar: Hvor ofte bader bebisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor ofte dere bader nurkene? Jeg bader snuppa vanligvis annahver dag, men om jeg ikke gidder så blir det 3 hver.

Hva gjør dere - litt artig å se hva som er vanlig - noen som har peiling på hva som er anbefalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 2 ganger i uka...medmindre han har hatt skikkelige bæsje dager ol.Blir så tørr i huden så bader ikke oftere pga det

Skrevet

Her bades det 1-2 ganger i uka, +at vi går på babysvømming så gangene det er og ikke er avlyst så blir det en gang ekstra.

Men tapper vann i vasken og vasker rumpa hennes der innimellom når hun har bæsjet mye i løpet av dagen (varierer mellom 1-4 ganger)

Skrevet

Vi prøver å få badet/dusjet annenhver dag, men noen ganger blir det hver 3.

Skrevet

Lillegutt er med oss i dusjen 2 ganger i uken. Han har vært litt atopisk, derfor bades han ikke oftere. Babyene trenger ikke å bades så ofte, kanskje en gang i uken:) Personlig synes jeg 2 ganger hjelper litt på de noenganger varme småtåfisene;) hehe:D

Skrevet

1-2 gangr ...holder det

vasker jo godt morgen og kveld...

Skrevet

ca 1 gang i veka, det blir så mykje spruting...men vaskar ho jo kvar dag.

• 2 uker senere...
Skrevet

vi bada anna kvar dag,ingen problem me tørr hud her.. og han elska å bade :)

Skrevet

Fast badedag på fredager! Blir som regel med i dusjen en gang i løpet av uka også, men uansett får hun jo morgenstell og kveldsstell. Skal litt til før hun blir møkkete liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...