Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan det er med løk i maten til de små. Har ei jente på 7,5mnd og helsesøster sa sist vi var der at hun kan spise omtrent det meste som vi spiser nå, bare det ikke er for mye krydder og salt selvfølgelig. Nå er det sånn at jeg har hjemmelagede fiskekaker og jeg har hørt at folk har brukt å koke de for å få ut salt, men hva med løken som er i de? Tåler de små magene det?

Skrevet

Det hjelper vel ikke å koke de for å få ut saltet gjør det? Det med løk må du nesten bare prøve ut. noen tåler det, andre tåler det ikke... Du kan vel kanskje lage noen fiskekaker uten salt og løk?

Skrevet

Har aldri prøvd å koke ut salt selv, har bare hørt om folk som har så jeg vet ikke om det går, Skulle vel helst lagd noen uten noe rart i, men er ikke noe husmoremne der må jeg innrømme, Har fått hos svigers jeg, He-he.

Skrevet

hehe ja det er sånn vi også gjør det ;) Jeg ville vært litt kritisk til det saltet, har aldri hørt at koking fjerner salt, men det kan jo ikke være så vanskelig å finne ut av :)

Skrevet

Det er løk i flere av 6-mnds. glassene man kjøper. Gutten min reagerer nok på det. Han har våknet hver natt denne uken og vært urolig, prompet masse. I dag har han fått hjemmelaget mat igjen så da får jeg se i løpet av natten om det var løken han reagerte på.

Går jo an å prøve, babyen din kan jo tåle det.

Skrevet

Min baby har spist hvitløk! Er bra for magen.

Føl deg trygg på at du nå kan prøve "alt". Og løk er ikke lenger sterkt etter å h vært kokt eller stekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...