miaminmia Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 hva skal jeg gjøre? har prøvd å gi henne malt extrakt men det har ikke hjulpet hittil. hun er 4 uker. noen som har noen gode råd??
AE84 Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 fullammer du?? for hvis du bare ammer, kan du ta d helt rolig! da kan d gå opptil 10dager uten at det jør noe som helst! se på det som en herlig ting...du slipper bæsjebleier;) gir du mme skal barne ha ca 1bæsjebleie til dagen!!
miaminmia Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2006 hun har fått litt av begge deler. mest mm og mme et par ganger (mindre enn 5 måltid ) og da har hun fått annenhvert måltid med mm og mme. Det var fredag og lørdag. nå er det bare mm.
AE84 Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 tror ikke du skal være urolig...men hvis du merker at hun trykker for å bæsje, og ikke får det til...så kan du jo hjelpe henne litt med å løfte bena litt...eller til nøds fynker det med å stappe et termometer i romba, da kommer det som regel ut, men det bør jo være en nødsløysning!!
Elimie :-) Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Har selv ei datter på snart 10 uker som ikke har bæsjet på lang tid, hun får bare mm. Jeg har vært litt bekymret og prøvd både malt og sviskesaft uten nå umiddebart resultat. Det gikk 9 dager og idag kom bæsjen Så jeg har troa på at det kommer når det kommer.
miaminmia Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2006 takk for svar. tror maltextrakten gjorde susen likevel. midt i bekymringen bæsjet hun som bare det. Litt av en bleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå