*Lenn* :-)) Skrevet 10. desember 2006 #1 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei vennen! Hvordan går det med deg? Håper det går bra/ bedre.... ) Vet du noe mer om hva som skjer framover nå? Fått noe skriv fra sykehuset eller tatt kontakt med andre klinikker...? Har tenkt på deg, og jeg synes velden er ganske urettferdig....... Tenkte jeg skulle høre med deg (tror faktisk jeg har spurt deg om dette før også, men....) hvor ofte du har tatt akupunktur i forkant av et forsøk. Og når har du startet? I sprayperioden? Eller rett før...? Og hvor har hun satt de "viktigste" nålene hen? setter hun dem nederst i magen...? Her i byen er det ingen akupunktør som har spesialisert seg på IVF, så jeg tenkte jeg måtte vite litt selv før jeg setter i gang.... Har funnet en ny akupunktør - var overhodet ikke fornøyd med den forrige... ( Jeg begynner å spraye den 20.desember. Så da er det i gang igjen, gitt............ Ha en riktig fin uke snøfilla!! Stoor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413245-sn%C3%B8filla-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 10. desember 2006 Er selvfølgelig ikke velden som er urettferdig, men verden.. ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413245-sn%C3%B8filla-o/#findComment-7413266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 10. desember 2006 #3 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei vennen! Har går det (utrolig nok!) framover - tenker ikke så mye på den negative samtalen vi hadde på Riksen, prøver helle å fokuser på at det mye annet vi kan prøve før alt håpe er ute (og i bakhodet svirrer adopsjon som en mulighet, om alt annet går galt...) Journalen fra Riksen kom før helga, så i løpet av de neste dagene skal vi skrive brev til Ciconia, Maigaard, Falun og AVA i Finnland. Har allerede sendt brev til Tromsø + at vi kaaaaaaaanskje vurderer et forsøk i naturlig sykluss på Omnia (hvis de har tro på at det er noe for oss). Når det gjelder akupunktur hadde jeg behandling en gang i uka fra jeg ringte inn mens og fram til sprøytestart (ca. 4 behandlinger). Etter sprøytestart fikk jeg nåler 2 ganger pr. uke. I tillegg hadde jeg behandling 1 timer før innsetting + på rugedag 2 og 5. Men i og med at det muligens er genetiske feil med eggene mine, kan nok ikke nålene hjelpe meg. Vurderer derfor å kutte ut akupunktur ved neste forsøk, men vi får se når tida nærmer seg... Tenk at du snart skal spraye igjen! Forstår veldig godt at du synes det er nedtur, men på en annen side må det være litt godt å være igang igjen også - ikke sant? Du må love å komme ned fra Lillehammer neste gang vi skal ha treff i Oslo, det hadde vært så koselig å møte deg:-) God kveld & mange klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413245-sn%C3%B8filla-o/#findComment-7414059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 11. desember 2006 #4 Del Skrevet 11. desember 2006 *dytte* Skal hilse fra Rose37 - hun har termin om ca 10 dager! Har vært på café med henne i dag og sikla på den sprekkeferdige baby-magen hennes:-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413245-sn%C3%B8filla-o/#findComment-7426943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei snøfilla ) Godt å høre at dere har mange muligheter åpne - og ikke minst at dere høres ut til å IKKE ha mistet motet! Det er kjempebra og kjempeviktig!! Jeg skal virkelig krysse alt jeg har for dere gjennom hele prosessen deres framover - jeg unner deg så utrooolig å få oppleve å bli mamma! Er så godt at dere har mange flere muligheter ) Blir spennende tider framover. Tror 2007 blir et godt år, for det har iallefall ikke 2006 vært. ikke for min del iallefall. Satt og skulle oppsummere i går...og det er ikke så mye godt som har skjedd i 2006... Men det som selvfølgelig er utrolig deilig er jo at vår snille gode sønn er frisk og har det bra, trives i barnehagen og sånn. Det er uansett det viktigste i livet. Jeg begynner å spraye den 20.des. Er spent på om det blir bivirkninger denne gangen. Det kan visst variere fra gang til gang var det noen som skrev...... stønn. Du ble vel smittet av Rose37?? Tok til deg masse babystøv tenker jeg ;o) Ta og sleng hit en liten haug da ;o) *grabber til meg* Du må hilse henne så maaaassssse fra meg ) Vi var liksom en liten gjeng da i starten.... Jeg "klamrer" meg litt til deg jeg da.....har følt meg litt "uttafor" i det siste. Bare meg igjen her snart.... Føler at jeg aldri kommer meg vekk herfra.....hvis du skjønner.....vi vil jo komme oss videre vi også!! ) Jeg vil gjerne komme på treff neste gang. Har klart å komme dithen at det går an å komme ut av skapet. Såpass mye som er røpet om meg på siden her at jeg ikke bryr meg så veldig. Hadde vært OK å hatt ansikter å sett for meg når jeg "chatter" her inne ;o) Ha en fin kveld snøffilla-vennen ) Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413245-sn%C3%B8filla-o/#findComment-7427124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå