Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 skader det og ta en røyk kun ?? har hvert flink og slutta helt og røyke nå .. men frister bare me en røyk ,,
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 nei,en innimellom skader ikkje..alle mine er friske..(prøver ikkje og unnskylde at eg har avogtil tatt en røyk!)klem
Trillet Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 jeg vil bare si gratulere med røykeslutt, og STÅ I MOT SUGET! Dette klarer du skal du se! Tenk på at den lille i magen overhode ikke har godt av det! Det er den lille du mp ta hensyn til nå!!!!!! Lykke til!!!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Hei! Jeg er ikke-røyker, men har vært røyker for mange år siden. Får vel sikkert litt pes for dette her, men jeg synes det er bedre at du tar deg 1 røyk bare nå ihvertfall, enn at du evt skulle gå å fokusere så mye på det, og etterhvert kanskje sprekke å.. Når jeg slutta å røyke, gikk det kjempefint lenge... men så fikk jeg en tøff periode, der jeg hadde bare så lyst på en i ny og ne..gjorde også dette.. Kanskje 1 i uka ellernoe i en mnd... Etter det har det vært totalt kutt igjen... Jeg trengte den 1 for psyken sin del.... uten den hadde jeg nok sprukket.... Men det var min erfaring da...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 tusen takk for svaret.. ja tenkte egentlig på samme måte som dg der. bedre og ta en røyk istedenfor og gå og tenke på det hele tiden. og når jeg tar først en så er det ikke så godt allikavel.. er lov og håpe heheheh e
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Nei, fosteret krymper seg i hvert åndedrag du tar med røyk. Det er bevist! Så får du se hva du vil, nytelse for deg og pine for fosteret, eller pine for deg og nytelse for fosteret? Jeg hadde ikke vært i tvil!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 Litt kjipt hvis du tar en røyk nå.. Da kan du ikke skryte av å ha slutta akkuart. Og det er ikke bra for ungen din at du røyker, ikke bare et trekk en gang. Men, det er ditt valg.. Ungen din kan ikke protestere. Ville du tatt barnet inn i en røykeavdeling når den er nyfødt kanskje? (sjeldent man finner røykeavdelinger nå, men det kan sammenlignes).
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 tror du virkelig kun en røyk blir med den ene røyken? jeg var selv røyker til den dagen jeg fant ut jeg var på tjukka, og har hatt lyst på en hver eneste dag den første måneden. nå er røyk noe jeg drev med i fortiden.. jeg skryter ikke og prøver ikke å si jeg er bedre enn deg, det er fullt mulig å droppe dritten! tenk på om det er verdt din egen nytelse å utsette babyen for alt den sigaretten inneholder.. det funket for meg, jeg har ikke hatt samvittighet til å ta en eneste røyk siden jeg testet positivt. tenk på babyen, huden, tennene, økonomien, helsa og omgivelsene dine.. det er mange grunner til ikke å røyke, men bare en eneste grunn for å gjøre det.
Linchen Skrevet 10. desember 2006 #9 Skrevet 10. desember 2006 Nikotinet fra en røyk sitter i din kropp i 7 timer og i fosteret i 25 timer. Så hvis du tar en røyk hver dag vil fosteret være i konstant nikotinrus. Barnet vil i så fall få abstinenser når det har kommet ut og vil gråte en del mer en barn fra ikkerøykere. Dette er kun NOE av ulempene. Tenk på barnet! Det er ikke verdt å påvirke det negativt allerede nå - det må stå i mot nok tull fra verden når det kommer ut.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 10. desember 2006 #10 Skrevet 10. desember 2006 Ikke gjør det. Har tenkt tanken mange ganger selv, men har heldigvis klart å stå i mot. For all del, ikke ta den ene røyken, du gjør det bare mange ganger vanskeligere for deg selv å holde deg røykfri. Spis en gulrot isteden!!!
**My little Miss drama and I** Skrevet 10. desember 2006 #11 Skrevet 10. desember 2006 Jeg klarte åsså og slutte ,men guuuud hvor jeg tenker på røyk innimellom.. men klarer heldigvis å holde meg til tanken, tenker et trekk også, men vet jo at det trekker blir å smake dritt uansett,hva er vitsen da?;-).. vet at det er tungt .. hoff. nei lykke til:-)... du må nesten gjøre det som fungerer best for deg.. men håper du slår det fra deg;-D
engutttil=) Skrevet 10. desember 2006 #12 Skrevet 10. desember 2006 hei! slutta på dagen jeg tok testen og har ikke rørt røyk siden! hadde ikke lyst på røyk i begynnelsen men etter hvert som kvalmen ga seg fikk eg røyksuget tebake! har fokusert på at det et liv i magen og dermed klart å holdt meg! drømme at eg røyke om natta og e sinnsykt gla når eg våkne om mårran og d berre e en drøm! håpe du klare deg e så mykje bedre før babyen din! lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå