frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Lillegutt fikk allergisk reaksjon på Nestle havre-hvete-ris grøt. Og nå har jeg funnet ut at det er melkepulveret han reagerer på. Så jeg gikk innom både Rema og Kiwi i går for å kjøpe ny grøt, men alle inneholder jo tørrmelkpulver! Bortsett fra 4 mnd risgrøt og maisgrøt da, men de er han lei. Og det er nok greit at han får i seg litt mer fiber nå etterhvert. Noen som kjenner til om Helios-grøtene, eller andre merker, som ikke inneholder melk?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Holle grøt inneholder ikke tørrmelk og blandes med vann. Humlegutt liker godt fullkornsgrøten )
Nusseline♀♀♂ Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Nestle har kommet med en ny grøt nå, nestle sinlac. Den skal du finne på rema 1000 ellers får du spørre!
april 06;) + mai 09* Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Pst, Holle kjøpes på helsekost
frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2006 Takk for tips, skal kjøpe Holle i morra jeg da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå