Gå til innhold

Hjertebank, er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg, har du testet enda?

Kanskje litt tidlig for deg.. Jeg har spottet i tre dager så jeg er nok ute av dansen for denne gang. GRRRRRRRRRRRR..

Går nå over i vår 6 pp, men sambo skal heldigvis sjekke svømmerne sine til uka. Har litt på følelsen at han skyter med løsskudd.

Lykke til dere i hvert fall, var det torsdag du har IKM?

Klemz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun skulle bort idag, så ikke sikkert hun har hatt tid til å være innom...

Skrevet

Heisann tutta!!

Her er jeg! har vært borte i hele dag og kom hjem for ikke så lenge siden. Har hatt en travel helg med jobbflytting og i dag måtte jeg kjøre til Raufoss for å besøke noen venner og levere julegaver.

Alt går bra med meg, men har fått skikkelig ømme pupper. og ellers litt stikking i underlivet. Tar ikke disse symptomene så seriøst siden jeg har gått på pergokur. Den har tendens til å gi mange bivirkinger. Men jeg skal vente med å teste til fredag. Da er det selv ikm-dagen....

Håper bare jeg ikke begynne å spotte før det.... bruker ofte å spotte to-tre dager før tanta kommer.

Uff, så kjipt at du har begynt å spotte da! men noen opplever jo faktisk spotting rundt ikm selv om de er gravide, så det finnes kanskje fortsatt håp? temper du eller? for da vet man helt sikkert nå tanta kommer da tempen stuper rett ned. har du forresten tatt en grav.test a?

Skal samboern din til vanlig lege for å sjekke sædkvaliteten eller går dere til en privat klinikk? Jeg er også litt usikker på kvaliteten til samboern, vi tok en slik hjemmetest for noen uker siden. Og begge testene ble liksom i en gråsone hvor det var vanskelig å se om den var postivt eller negativ. Mulig det skyldes at han hadde ligget med feber dagen før den første testen. Kanskje det var feil tidspunkt å ta en slik test.... Ellers så røyker han og det bidrar til at sædkvaliteten blir dårligere.Men det er ikke mulig å få han til å slutte å røyke gitt... pokker! hehe...

Lykke til med testing av svømmerne til uka! Og ha en herlig uke!

Skrevet

Oj, så spennende - symptomer er alltid festlig. Gleder meg til å høre hvordan det går med deg, håper det er din tur denne gangen. : )

Ja, dritkjipt med spotting - vet bare at hu er på vei. Magen står som en ballong og er helt i uleie, alltid sånn med med før ikm. Har ikke teste nei, ble jo så overraska over at spottinga begynte allerede fredag, så jeg rakk liksom ikke teste. Må nok bare innse at det ikke blir noe graviditet i 2006 i hvert fall.

Har vært i barnedåp i dag, og der var det intet mindre enn 3 små babyer, så jeg sugde til meg det jeg kunne siden jeg har hørt at det kan gjøre en mer fruktbar. (begynner å bli ganske hekta på alle mulige råd.. )

Sambo skal teste seg på et offentlig laboratorium med henvisnig fra lege. Litt annerledes opplegg her i Danmark. Blir spennende det da..

Min røykte og men sluttet for tre mnd siden så håper alt er ok.

Ha en fantasisk uke du og, la meg høre fra deg hvis noe skjer.

Klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...