Gå til innhold

Strever....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid slitt med for lite melk til gutten min (4 mnd), og ingenting jeg prøver hjelper på å få opp produksjonen. Så nå tror jeg at jeg har kommet til den at jeg det er bra det han får i seg, og så får han flaske etter amminga. Men nå er det skikkelig strevsomt med amminga for tiden. Egentlig syntes måltider har vært strevsom lenge. Tar mye tid å først amme så lage og gi flaske. Og all den spekuleringen om er puppen tom nå. Eller prøve litt til. Tom nå da?

Men altså enda mer strevsomt nå fordi han har begynt å nekte å ta puppen også noen ganger i løpet av dagen. Han synes vel det er lettere med flaska også, siden han får i seg fortere. Og denne puppenekten hjelper jo heller ikke på produksjonen min. Er ikke alltid det passer å pumpe heller. F.eks når vi er borte. + at jeg blir frustrert og sliten av dette.

Jeg synes jo det er kjempekoselig å amme når alt går greit. Men nå har det kommet så langt at jeg har lyst til å pumpe å gå det jeg har på flaske istedet. Selv om jeg ikke får ut så mye alle gangene. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7413128-strever/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...