Gjest Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 har spurt om dette inne på skravle. 2 ganger nå.. men får ingen svar.. er det noen her inne som vet ?
Mille-k Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Hodet fester seg ikke alltid.. men de siste ukene før temin kan det skje. Da jeg fikk sønnen min festet hodet seg etter vannavgang (over termin). Nå som jeg venter nr to regner jeg ikke med at det fester seg heller... Det sies visstnok at hodet stort sett fester seg på førstegangsfødende, men jeg vet om flere vannet gikk hos først...
selfangerkjerringa Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Tror hodet kan festes allerede i uke 32/33 eller noe - men gjerne bare hos førstegangsfødende. Hos flergangs er det ikke sikkert det fester seg i det hele tatt før fødsel. Jeg er i uke 37 nå, er andregangs. Hodet er ikke feset, men hun har gravd det GODT ned i bekkenet
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Veldig individuelt....er ikke noe fasitsvar på dette. Hos meg var ikke hodet festa 1 uke før UL-termin med førstemann og han kom 3 dager før termin... Nå er det 2 uker til termin med nr 2, var ikke festa på siste kontroll, men hodet ligger godt nedi bekkenet...
Blinkimom Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Jeg er førstegangs, og fire dager over termin. Hodet er ikke festet, og ikke ligger han godt nede i bekkenet heller... Så når det fester seg er definitivt individuelt. Hos venninna mi var det festet i uke 33.
*Lucia* Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 Har termin tirsdag og ikke festet her! Er førstegangs!
Grevlingmamma Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 3 dager på overtid og babyhodet har ikke festet seg. Legen min sier at hvis jeg plutselig får full vannavgang så må jeg bare legge meg ned med beina høyt sånn at ikke navlestrengen kommer i klem mellom bekkenet og barnet. Så er det bare å få fraktet seg selv til sykehuset i horisontalen... Men det var bare hvis alt vannet plutselig går, ikke hvis det bare lekker litt.
miniinme Skrevet 10. desember 2006 #9 Skrevet 10. desember 2006 jeg er i uke 34, og i uke 33 på kontroll hos JM,sa hun at hodet var nesten festet....har veldig hard mage, kynnere hele tiden(ikke vonde)!!! Så slik er det for meg....
*gullungen med okt spire* Skrevet 11. desember 2006 #10 Skrevet 11. desember 2006 min festet seg i uke 32 jeg er førstegangs fødende.er i uke 34 nå å har hatt rier har 3 cm åpning allerede.skummelt.min ligger med hode kjempe god ned så jeg får vondt når jeg sitte å er på do.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå