roman - human Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Hvem skal vi velge. Skal ha en vogn vi kan bruke helt til det er tid for paraplytrille. Så den må være enkel og grei. Sett på Quinniy`n, men den er det ikke full liggestilling i sportsdelen på. Ifl hansom jobbet på babyverden, var det ikke det på noen vogner. Er litt uenig i det da, men men. Kikket på easywalken og hørt mye bra om den. Ble ikke veldig imponert da jeg så den "live". Fikk beskjed at det ikke var låsbart hjul . Det måtte kjøpes utenom. Også litt tungvin å ta ryggen opp og ned. Veldig åpen var den også. Syntes dette er mega vanskelig altså. Det er jo ikke bare bare.
mammmamia ** Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Ville absolutt sett på Teutonia Spirit S3..! Det er en super vogn, mer holdbar, stabil og robust enn Quinny, og lunere kalesje, bedre håndtak, sterkere tekstiler og i mine øyne myyye finere look/design..! At det ikke er full liggestilling på noen vogner er bare SPRØYT! Er så mange idioter som jobber i barnebutikker altså..! :-| Easywalker har låsbart hjul jo... og Quinny (Freestyle altså) har full liggestilling... Det er veldig få vogner som ikke har full liggestilling, og ingen trehjulinger som ikke har låsbart forhjul..! :-)
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Skulle jeg valgt ei vogn vesla skulle hatt fra nyfødt til ut vognperioden nå hadde jeg ikke vært i tvil.TFK joggster Twist har god og romslig bag,lun og romslig som sportsvogn med integrert myggnetting oh liten sammenlagt.
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Vil ikke selv kalle meg idiot jeg da, som jobber i barnebutikk. Men kanskje andre vil! Har heldigvis ikke fått intrykk av det, men så har ikke jeg sagt det han på babyverden sa heller da:) Er enig i at du bør ta en titt på teutonia spirit s3. Kjempe fin vogn, og det er nå kommet en del nye farger å velge i=) vogna er tabil og triller bra, og hos oss har det vært få reklamasjoner. Det eneste jeg har vært borti er at understellet har trekket mot høyre eller venstre. Ofte skyldes dette at man ikke har smurt festet på framhjulet, men selvfølgelig ikke i alle tilfeller. I sommer var det et parti med quinny som det har vært mye trøbbel med, vogna har bekka osv. Teutonia s3 er dessuten litt lettere enn quinny comfort.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Teutonia Timmy: * Ryggen kan legges helt ned - softbag kan brukes oppi * Kjempelett * smal i konstruksjonen: kommer lett fram med den * Veldig liten sammenslått: får plass i enhver bil * god å trille - gode hjul
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 ¨Teutonia S3!!!! Super vogn på alle måter og kan brukes helt fra nyfødt med soft/hardbag, fortsette som liggevogn etter spedbarnsperioden med liggeforlenger og som en super sportsvogn!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 sjekk link: http://www.teutonia.no/timmy.htm Denne Timmy-vogna er helt geinal. Da slipper man med en vogn fra de er bittebaby til store barn, og den er så lett at man slipper å kjøpe en trille i tillegg til sportsvognen.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har Quinny freestyle 3xl (er vel det den heter) er fornøyd med den, brukte slik dreemibag..herregud husker ikke hvordan noe staves nå, litt sent. Blir ikke helt 100% flat den liggedelen i sportsvogna, så jeg vet ikke hvordan det er med softbag eller hva du tenkte i den. Er i alle fall lett å slå sammen synes jeg. Valgte den litt pga pris også, har ikke lyst å betale for mye for vogn. Skal bruke den fram til paraplytrille tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #9 Skrevet 12. desember 2006 Alle dere som anbefaler Timmy - den kan jo ikke snus sittedelen på..! Det er viktig når babyen er liten, så ikke kald luft blåser rett inn i vogna, og for at babyen får øyekontakt med mammaen...
devlinfar Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Vi selger en super vogn du kan bruke fra barnet er født til du går over til trille. Filuu Z8. Tysk produsert av høy kvalitet. Super liggeplass i bagen og 97 cm ligge plass i sportsvogna. Ny i Norge, men jeg har selv brukt den i 5 mnd. og er meget fornøy. Sjekk: www.babybutikk1.no. Vi har også shopwrom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå