Gå til innhold

huff...jeg har alltid syns at ALLE barn er søte.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

men i går var jeg å besøkte en bekjent som har en gutt på 4 uker.. og jeg må virkelig si at jeg syns ikke han var noe særlig søt..syns han så skikkelig rar ut... har aldri opplevd det før.. jeg er utrolig glad i barn og har hatt flere diskusjoner med venninner som mener det er noen barn som ikke er søte..og jeg har stått på mitt og sagt at jeg aldri har sett et barn som ikke er søt....

noen flere som har opplevd dette?

Skrevet

viss jeg skal være helt ærli så har jeg opplved det ja....uff liker ikke engang å innrømme det!! MEN jeg synes alltid de blir søtere til mer jeg blir kjent med de viss du skjønner??

Skrevet

Syns virkelig ikke alle nyfødte er søte. Men jeg syns ingen er stygge..

De fleste ser vel litt underlige ut, som om de ikke er fallt helt på plass enda.. Men så er ikke jeg så opphengt i at babyenes største kvalitet skal være skjønnhet.

Skrevet

Stygt å si det men jeg har faktisk vært borti flere barn som jeg ikke synes er noe pene, de er søte på grunn av at de har så masse sjarm, men ikke billedskjønne :) har til og med sett et stygt barn en gang å da ble jeg skikkelig sjokkert over meg selv. Hadde aldri trodd at jeg skulle synes et barn var direkte stygt, men den ungen var virkelig det. får dårlig samvittighet av å si det, men det er sant..

Skrevet

er "bra" at det ikke bare er meg.. og jeg tror nok denne babyen kommer til å bli søt når jeg blir kjent med han og ser hans sjarmerende trekk.. men må si at jeg føler meg skikkelig fæl... men kan jo hende at han blir bare søtere og søtere....får håpe det...

Skrevet

og selvfølgelig så er ikke den største kvaiteten til barn skjønnhet..men det er jo ikke så mye en sånn liten baby gjør som gjør at man får et ordentlig forhold til dem....iallefall ikek når man ser den i en time liksom.. men etterhvert forandrer det seg nok

Skrevet

Døtrene til venninna mi er så grimme at folk snakker om de! Helt siden de var små har de hatt enorme ovale hoder, stor munn, bittesmå øyner og griseneser. Huff, det var stygt sagt.

Skrevet

"huff, det var stygt sagt" sier du.

JA, det var faen meg jævelig stygt sagt!

Har du tatt en titt på dine unger?

Kanskje folk snakker om hvor stygge de er også, hvordan ville du følt det?

Tenk at slike som dere oppfostrer barn, FY fader for noen svin dere er.

Hva er vakkert og hva er stygt egentlig?????

Hvorfor være så opptatt av det?

Og nei, jeg sier ikke dette fordi jeg har mindre pene barn, nydelige barn har jeg.

Barna våre er fremtiden, dere burde skamme dere, dere som lager slike fordommer.

Skrevet

Ble trist av å lese at det finnes så onde mennesker som dere!

Skrevet

så man er ond fordi man ikke syns alle er søte? jeg syns det er helt forferdelig at jeg ikke syns denne babyen var søt..dette fordi jeg ALLTID har syns at alle babyer og barn har vært søte. har hatt evig mange diskusjoner med venninner om det og jeg har alltid påstått at ALLE barn er kjempe søte.... men når jeg blir litt mer kjent med babyen så blir han nok bare mer og mer søt...

Skrevet

må bare si at jeg vil ikke kalle meg selv OND! blir nok anderledes når man møter et større barn som har litt mer personlighet...som smiler og som du får kontakt med...

Skrevet

Kjære vene, dette har da ikke noe med å være onde å gjøre... Det er jo bare en realitet at ikke alle babyer, objektivt sett, er like pene. Men for de fleste er jo ens eget barn verdens beste uansett, og det er jo det viktigste. Dessuten er det jo også sånn som andre innleggere sier, at man ofte etter en stund kan se at også de som i utgangspunktet ikke er så pene, har masse sjarmerende trekk som kommer frem når man blir litt kjent med dem.

Skrevet

Jo, du er ond når du skal analysere og diskutere på den måten om et lite barn.

Du bør ta deg sammen.

Skrevet

ute etter å provosere eller?:) tørr ikke å skignere med nick engang.. du følte deg vel kanskje truffet?

Skrevet

når man blir kjent med barn eller voksne for den slags skyld, så finner man jo fort ut hvordan dem er..og de blir bare søtere og mer hærlig jo mer du blir kjent med dem... en baby som du ser en time kan man ikke bedømme fra noen annet synsvinkel enn hvordan den ser ut..ettersom han ikke gjorde noe..han bare lå der liksom... og det er jo sånn nyfødte er... man blir jo ikke kjent med dem på 1 time liksom...men når han etterhvert begynner å holde blikket, se på oss, smile osv så kommer han nok til å være helt hærlig

Skrevet

Føler meg truffet?

Hva mener du?

Du burde skamme deg som generaliserer på den måten du gjør.

Stakkars DINE barn som skal vokse opp med en så dømmende mor.

Og anonym er jeg alltid, samme hva du mener.

Det virker som det er du som er ute etter å provosere med ditt hovedinnlegg!

Du må være av værste sort1

Skrevet

Jeg er enig med deg!

Bare det å tenke i de baner sier mye om et menneske, trist er det, utrolig trist !

Skrevet

synes du burde lagt inn dette innlegget anonymt. Du er jo ikke anonym her inne selv, og viss moren til denne gutten er her inne vil jo hun forstå hvem du mener...jeg hadde blitt kjempelei meg

Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg å har følt det slik noen ganger...men faktisk aldri før jeg fikk barn selv. Da var alle unger søte =) Rart det der !

Skrevet

Jeg er enig med hi jeg, det er ikke moro å innrømme, men vet om flere barn som ikke er søte. Betyr vel ikke at jeg liker de mindre eller noe ? Sånn er det jo, liten som stor, noen er vakre andre er det ikke. Nå snakker jeg rent utseendemessig. Noen hunder er fine, andre er stygge. DESSUTEN er det alltid øyet som ser det kommer an på ;) Hva som er vakkert for meg, kan være stygt for deg feks.

Skrevet

Jepp, har opplevd det! Er absolutt noen babyer som ser ut som gamle menn som jeg kaller det, og det ser ike akkrat søtt ut....Er vel samme om man sier det om voksne eller barn! Uansett så sier man det jo ikke til barnets mor eller den personen det gjelder! Noen ting kan man holde for seg selv. Noen er mindre heldige med utseendet, men det betyr ikke at de ikke er flotte personer. Som det blir sagt over, det jeg synes er pent kan andre synes er stygt! Og jeg føler meg absolutt ikke ond selv om jeg innrømmer at jeg har møtt på mindre pene babyer.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...