Gå til innhold

jobbintervju... skal jeg fortelle at jeg er 8 uker gravid?

Lillegutt *Igangsettes 20 juli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er nå 10 uker på vei og var på jobbintervju i forrige uke.

Jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle si noen ting enda...Vi er tidlig i svangerskapet og mye kan være usikkert enda. Jeg hadde bestemt meg for at jeg først skulle fortelle det etter at jeg evt. får tilbud om stillingen. Lurer de på om hvorfor jeg ikke har nevnt dette tidligere så kommer jeg til å svare helt ærlig at jeg vil bli vurdert på lik linje med andre. Men, dersom jeg får stillingen kommer jeg til å fortelle dem og spørre om de ønsker å revurdere tilbudet.

Nå er det slik at jeg har jobb jeg trives nå og har egentlig ingen planer om å skifte. Det var dem som kontaktet meg og jeg føler ingen informasjonsplikt på mitt svangerskap. Tror uansett jeg ville valgt å ikke si noe. Mye pga av at det er så tidlig...Har jo ikke fortalt familien min enda! Har jeg vært noen uker mer på vei så har jeg nok fortalt det.

Lykke til på intervjuet!

Hei

Ikke si noe. Det er ikke mange som gidder å ansette deg hvs de vet at du blir borte om noen mnd.

Jeg er snart 22 uker på vei. Fikk ny jobb for 1 mnd siden og skal skrive ny kontrakt i januar. De vet ikke noe, men der vet jeg også at hvis jeg sier noe før kontrakten er skrevet under så mister jeg jobben.

Ærlighet er en fin ting, men du må tenke på deg selv først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...