Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Del Skrevet 10. desember 2006 Plutselig ble det litt søtt, eller er det for tungt? Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #2 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg liker det ikke! Synes det blir litt teit med veslemøy(en liten jomfru liksom??) Og tenk hvis denne jenten en gang ikke blir så liten og ikke passer til navnet i det hele tatt! Ser heller ikke for meg en voksen dame som heter Veslemøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #3 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg syns det er kjempefint! Og det er mange voksne flotte damer som heter det og som kler navnet sitt godt. Veldig koselig navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 10. desember 2006 #4 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg syntes også Veslemøy er et flott navn. Et av mine favorittnavn for gutt er Vetle, men det kan jeg aldri tenke meg å bruke siden det er store sjanser for at han blir nærmere 190 høy som voksen... da blir det litt ironisk å hete Vetle. Av samme grunn vil jeg heller aldri buke Veslemøy på en jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 10. desember 2006 #5 Del Skrevet 10. desember 2006 Høres litt ut som en fjording Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #6 Del Skrevet 10. desember 2006 NEI NEI NEI- blodharry!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå