Gå til innhold

Lollipop!!

Kondis som en murstein

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!!

Plutselig la mobilen min av, så jeg fikk ikke svart deg noe mer her om dagen...

Da var jeg ferdig med å jobbe for desember også :o)

Skal bli deilig å slappe av litt!! Må finne på noe en dag, selvom vi flytter til Sarpsborg er det jo ikke langt å dra til byen!!

Vet ikke om du så det (skrev et innlegg om fredagen), men jeg var en tur på føden på fredagskvelden... Begynte å blø igjen, og de ville ha meg ned for en sjekk. Møtte på verdens koseligste jordmor, og vi måtte ikke vente lenge før legen kom. Hun tok først ultralyd, alt var bra, men GUD SOM HUN HADDE VOKST!!!! Hehe...

Tok en GU etterpå, og jordmor så gammelt blod, men ikke hvor det hadde blødd... Livmorhalsen var lukket, så det var jo bra :o)

Skal til fastlegen imorra og sjekke igjen, synes ikke jeg gjør annet jeg, hehe...

Skal også en tur til jordmor/akupunktør igjen imorra. Var jo der på onsdag og fikk noen nåler. Og jeg må si at kynnerene har roet seg betraktelig!!!! Deilig!!!

Hvordan går det med deg? Koser du deg hjemme nå? Du får bake og pynte til jul, hehe...

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg :o)

Skrevet

Hei Hei!!!

Nei, har ikke fått meg at du var på føden, og godt det gikk bra!!!! Var det bare noe gammelt blod som kom da? Godt at du er hjemme fult nå, så du slipper å stresse på jobben i jula..

Kynnerne mine har også gitt seg, brått merkelig! Men snakket med legen om det, og han sa at de ville meste sannsynelig roe seg når jeg begynte å gå hjemme, da stresser vi ikke sånn mente han på.. For selv om vi kanskje ikke føler at vi har stresset sånn, så gjør vi det alikevell med en slik jobb som vi har.. Men du må ikke sy der nede eller sånn, det var lukket og som det skulle være?

Sa ikke legen din noe om det som sa noe om det? Tviler ikke på at hun har vokst, og det har vell magen din også? Det er jo ikke mange måndene igjen nå.. Jeg har 11 uker igjen denne uken, har vært til samtale på sykehuset og keisersnitte er bestilt til 1 mars:) Legen ville ikke overtale meg en gang, han sa at mest sannsynelig ville jeg havne på opreasjonsbordet uansett om jeg prøvde, så da er det greit!!

Valget var ikke vanskelig da, så 1 mars, venter bare på bekrefelsen fra sykehuset på at det blir den dagen, så er det i boks..

Så deilig at dere har fått deres eget så lenge? Deilig å bare være seg selv hjemme hos seg selv, og åpnet kjøleskapet uten at alle føller med på deg? He he, godt det sikkert nå? Skal du jobbe mere etter jul?

Kan vi ikke finne på noe en dag da? Det hadde vært kjempe koselig, jeg bor jo på begby, og det er ikke så mye lenger for meg til sarpsborg heller:)

Ps, huset har aldri vært så rent som det det er nå, hehe vinduer er pusset og tøyvasken er omtrent tom til annenhver tid, snakker om å bli en skikkelig husmor, hehe:) Det eneste nå er bakingen, men 7 slag blir det nok ikke, hehe..

klem

Skrevet

dytter litt jeg:)

Skrevet

Hei igjen!

Ja, det var visst bare gammelt blod, merkelig synes jeg for det var da vitterlig rødt da jeg merket det, hehe... Alt var bra, så jeg slipper å sy nedi der, og godt er det!!!!

Ja, 1.mars - så stas :o)

Da har du jo en dato og forholde deg til, det må jo være litt deilig?! Og du kommer til å gå hjemme til det? Du er sykemeldt fram til permisjon?

Jeg er nå i første omgang sykemeldt fram til 15. januar, skal tilbake til legen da, så får vi se hva som skjer etter det... Er jo ikke så lenge igjen til permisjonen starter da, så hvis jeg kommer til å "slite" like mye med kynnerene nå mens jeg går hjemme, tror jeg ikke at jeg orker å gå tilbake på jobb før permisjonen...

Ja, det blir deilig med eget ja, er ennå ikke helt komfortabel med at det er i Sarpsborg da, hehehehehehe... Skulle liksom ALDRI bo der oppe ;o)

Men jeg trøster meg med at vi kommer til å få det SÅ BRA om noen måneder når huset vårt er ferdig :o)

Idag tenkte jeg at jeg skulle bake kokosmakroner, må jo finne på noe :o) Orker ikke dra ut å handle når jeg ikke har noen bil... Blir jo andpusten av mindre jo... Phu...

Så det er kanskje full jul hos deg alt?? Hehe! Med skinnende rent hus og bakverk :o) :o)

Klem

Skrevet

Hei hei:) Så flink du er som baker.. Har ikke bakt en eneste kake enda, og kommer ikke til å gjøre det før til uka, hehe.. Hvis ikke forsvinner de fint her i huset, og jeg som ikke har noe godt av det.. Huset er rent, og tøy kurven er tom til annenhver tid omtrent, kan ikke husket at det har vært det på lenge, og det er så deilig.. Ja, vi har biltt husmødre på full tid nå, hehe.. Men jeg er ferdig med alle julegavene og julekortene og om en uke kommer lønn med halv skatt, og det skal bli deilig..

Det er vell ikke så lenge dere skal bo i sarp, er det det? Har dere kommet i gang med huset, får virkelig håpe det for deres del.. Men dere er heldige å ikke skal gjøre noe selv, det er deilig å slippe..

Men du er fortsatt klar for yoga? Gleder meg som bare det, og jeg føler virkelig at jeg har godt av det, hehe.. Skal til kontroll hos jordmor om en time, kan ikke si at jeg gleder meg til veie meg... Er du fornøyd med henne du går til nå? Har du begynte med modningsakupunktur allerede? Gjør man ikke det bare noen uker før? Det høres ganske deilig ut.. Ja, nå går jeg bare å venter på brevet i posten om det blir den første, andre eller om det blir februar.. Men han bestilte til den første, men det ville ikke si at det ble den dagen, men det blir i uke 9.. Og det liksom litt rart, men deilig også, da er så lett å planlegge alt i forhold til Hedda, osv... Har dere bestemt dere for om det blir noen 3d? Det ble ikke noe her, så da ble det ikke noe av den opplevelsen gitt..

Kanskje du har lyst til å ta en tur ut å spise lunsj en dag til neste uke, vi kan godt å i sarp, hehe så du slipper å tenke på det med bil og sånn.. Mat eneste som står i mitt hode om dagen, hehe..

Du får kose deg videre med kokosmakronene dine, håper de ble bra, hehe:)

Klem

Skrevet

Hei igjen!!

Nei, ikke modningsakupunktur ennå :o) Men mot kynnerne og den tette nesa mi! Det hjelper faktisk. Snørra renner som bare det når jeg ligger der, men etter så åpner det seg... Og hun er kjempekoselig!! En smule bedre enn HØGGET på helsestasjonen kan du si...

Fortsatt klar for yoga vettu :o) Skal bli deilig å få bevege seg litt. Kjenner jeg er litt stiv både her og der... Orker ikke så mye annet enn et par-tre turer med bikkja om dagen. Sofaen er jammen godt å ha ;o)

Har ikke begynt på huset ennå, vi har hogd trær - så fort går det her liksom :o(

Men når vi først får opp grunnmuren, så skal det visst gå kjempefort (håpe-håpe). Så jeg regner ikke med at vi kommer til å bli boende i Sarp så veldig lenge!! Men vi kunne jo bare ikke takke nei til 3000,- i mnd for et helt hus!!!!

Får se om det blir 3d, har veldig lyst da, men det er liksom 1000,- og vi bør jo spare det vi kan nå, hehe... Får se om det er igjen noe penger etter jul ;o)

Ja, vi kan jo ta en dag til uka! Gjør ingenting å møtes i byen, jeg tar bare bussen jeg (hvis vi har flyttet inn ennå da...)

Kan jo meldes vi :o)

Klem

Skrevet

Hvordan gikk det hos jordmora idag?

Skrevet

Hei og godmorgen:)

Ikke akkurat tidlig men, tidlig nok, hehe:) Det er så deilig å ikke stresse på marran for å komme seg opp og på jobb, og hverfall under denne mørkeperioden:) Får virkelig håpe for din del også at du får bli hjemme etter jul, det er like greit, og du må tenke på deg selv:) Jobben tenker ikke på oss.. Et hus til 3000. er jo ingen ting i dag, skjønner godt at dere ikke klarte å si nei da, det hadde ikke jeg klart værtfall, men dere har fått flytta enda?

Å det gikk bra hos jordmor, den vesle jenta i magen vokser som bare det og hjertelyden ligger på 150 og hun ligger i tverrleie.. Hedda snudde seg ikke før jeg var i uke 35, så hun gjør vell ikke det hun heller tenker jeg..Så deilig at hun renser nesa di, og det må være deilig å få pusta igjen, og sikker godt å slippe hun andre, hehe..

Vi kan jo bare sms en dag til uka, så koselig gleder meg!! Er så klar for å komme i gang med yogan også, merker at kg hopper på hehe.. 12 kg og det før jul, jaja, da får jeg 10 til, hehe..

Du får ha en fin dag!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...