Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Er faktisk litt i sjokk her. Testet positivt igår kveld og junior er bare 13 mnd nå. Hadde virkelig tenkt å vente et par år på dette, altså..... Men vi tar det som kommer, og når det får sunket litt inn vil jeg nok til å glede meg. Dessuten blir det fantastisk for de to, da. De får jo masse glede av hverandre:) Det som bekymrer meg er at jeg kun er i et vikariat i jobben min, og det er muligheter for fast ansettelse, men det er jo ikke sikkert de vil det når jeg er gravid?! Er for tiden ansatt via et vikarby, er det noen som vet noe om rettigheter, sykemeldinger, permisjonspenger etc? Håper det er noen eksperter her:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 hei og gratulerer så mye!! vikariat eller fast jobb spiller ingen rolle, det eneste kravet er at du jobber 6 av 10 mnd før fødsel ( sykepenger er likestilt som inntekt ) for å pootjene deg rett til perm penger...veit ikke ang vikarbyrå, men du har jo ikke plikt å opplyse om dette til noen da.. jeg hadde ikke sagt noe iallefall! lykke til da : )
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 gratulere så mye med den lille spiren!!! )) jeg er i akk samme situasjon som deg... jenta her er 13mnd og jeg er +/- 3mnd på vei.. usikkert pga en SA og gått på p-pillen, så blir godt når jeg kan komme til UL`en for å vite hvor langt på vei... ) dette var heller ikke planlagt, men det er hjertelig velkommen.. ) jer er i ulønnet perm pga jeg ikke ville jobbe turnus og ikke ha jenta i b.hagen så tidlig, men jeg jobber en del på kvelder og helg når jeg kan og orker... må jo ha penger til neste år.. ;o) blir masse jobb og slit,men tenk så mye glede de to små vil få av hverandre etter hvert! ;o) håper du også kommer med nick etter hvert, så kan vi prate og dele erfainger! ) masse lykke til med sv.skapet... langt er du på vei foresten? klem...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Hei, Jeg aner rett og slett ikke hvor langt på vei jeg er. jeg fikk mensen i Juli for første gang og har hatt sporentreks mensen i August og September / Oktober... Vet jeg burde ha mer kontroll på dette, men du vet.... Jeg har bestilt time for innvendig ultralyd på Onsdag, og da får jeg nok vite hvor langt jeg er på vei, men tror kanskje ca 2 mnd. Har vært bitte litt kvalm, men ellers merker jeg ingen symptomer. Hadde heller ikke noen problemer med svangerskap nr 1, så håper dette utarter seg like bra... Jeg lover å komme med nick etter Onsdag, når jeg ser det svart på hvitt:)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Ville bare ønske lykke til! Det går nok kjempebra! Flott med to tette:)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 vet ikke helt jeg heller hvor langt jeg er på vei... ;o/ blir godt etter UL, men den er jo ikke før i januar!!!!! ;oO men men.... ;o) masse lykke til da... kommer med nick etter hvert jeg og... ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå