Gå til innhold

OTH Urban Jungle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter en augustbaby,og vurderer OTH-vognen.

Men barnet vil jo trenge en vinterpose når det er omtrent 2 mnd. Og jeg vil gjerne bruke bagen så lenge som mulig. Det blir kanskje litt knapt med plass i bagen utover vinteren med denne bagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk baby i oktober, og brukte bagen fram til påske, da var lillepia klar for å se verden og ville opp av bagen. Kunne enda brukt bagen en stund lengre om det hadde vært aktuelt. Vi kjøpte OTH vognpose "buggie-mummie" (eller noe lignende....) Den er varm og god og tar ikke mye plass. Den bruker vi fremdeles i sportsvogna, og lille sover formiddagsblunden sin ute i den hver dag. Har et ekstra fleece-pledd over når det er skikkelig kaldt, sånn for sikkerhets skyld.

Skrevet

Vi har akkurat hentet 2007 modell Urban Jungle. Baggen i den er litt større enn 2006 modell.

Skrevet

Hvor hentet du den?

Og kan man snu sportsvogndelen på 2007-modellen?

Skrevet

Det er ikke store forandringer på 2006- og 2007-modellene... Sportsdelen er DESSVERRE ikke vendbar og fotbrettet er fortsatt fast... Det nye er hjulene som har en litt annen look, bagen som har fått bedre stormtrekk (størrelsen er den samme) og fargene - DE LEKRE FARGENE!!! Snadder altså :-)

Noen få har kunnet hente dem i Sverige nå, i Norge kommer de ikke på noen uker enda..!

Skrevet

Ser de nye hjulene fine ut? Jeg likte de gamle godt, men man venner seg til alt. Skulle ikke kalesjen på bagen bli litt annerledes?

Skrevet

Kalesjen er litt mer firkantet og har en litt annen look... De nye hjulene er helt svarte, er ikke så stor forskjell tror jeg..! Du kan jo se på www.pingpong-online.com da, de forskjellige fargene og alt..! :-)

Skrevet

Vi har hentet vår 2007 modell på Fru Lyng. Så de har ankommet i hvert fall til Fru Lyng butikkene i Oslo. Vet ikke nøyaktige størrelser, men bagen virker både lengre og bredere. Sittedelen er fortsatt uten forandringer.

Skrevet

Har de?? Så rart, jeg ringte dem for noen uker siden og da antok de at de ikke ville komme før helt i slutten av desember..! Wohoo, da må jeg hvertfall stikke innom og se..! :-D

Skrevet

Det har kommet en parti med 2007 modellene på deres sentrallager, så vi hentet vogna fra butikken på torsdag. Da ringte de opp til alle de som stod på lista. Regner med at de har fått vogner utstilt i butikken i løpet av helgen :)

Skrevet

Var på Fru Lyng på Sandvika storsenter idag, og da hadde de 2007 mod i butikken. Ihvertfall en svart en!

Og så hadde de et par 2006 mod på 20 % avslag. Den lime-beach og den pepitarutete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...