Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 HEIHEI lurer på dette med grøt! sønnen min er 4mnd+, og jeg har prøvd med litt grøt i 1uke nå! d har gått sånn passe greit, hatt litt luft i magen, men ikke noe særlig unormal grining... jeg har nå jitt ham ca 1 toppet t-skje me grøtpulver, og ganske bløt grøt (godt med mme)! dette er ca kl 12.30... men...han er dødssulten kl 17, og det ender opp med at han legger seg kl 17.30 fordi han blir sååå sulten og trøtt at jeg ikke kan holde han oppe lengre! tenkte jeg skulle begynne med grøt kl 17, og flaske ca 18/19 og i seng, men vet ikke hvor raskt jeg kan øke, og starte med 2 grøtmåltider?
så var vi 4 Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Tror heller jeg ville begynt med middag på ettermiddagen i steden for 2 prs grøt. Hva om dere lar han sove i 20 min og så tar han opp?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 føler det er litt tidlig med middagsglass når han bare er 4mnd!!?!! men ja, kanskje begynne med det! han vil jo ikke sove før han har fått mat, og det er ikke vits å vekke han, for han sover jo til 3, mat, og sover til 7.30!! så han tar jo bare kvelden litt tidlig kan du si!! (og vi synes det er herlig med litt kvelder;))
så var vi 4 Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 hvis dere er så heldige at han sover lenge er det jo ikke noe problem Det er bedre hvis du koker potet og gulrot og gir han enn de middagsglassene og så er det billigere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå