*Lucia* Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Nei, her er det faktisk INGEN tegn i det hele tatt! Merkelig når man har fått beskjed hele sv.skapet av leger osv at man kommer til å føde før pga blødninger og dritt, så er det rart med det...... Er ikke lei av å gå gravid, men lei småplagene. Dessuten er det en veldig trist historie i vennegjengen hvor det gikk galt på overtid så jeg er litt bekymret for det. Men men... hun kommer når hun kommer!
rødhette* Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Ja, du har hatt nok småplager du... :s Selv om det nok går bra med deg, skjønner jeg du blir bekymra. Jeg vet om ei som mista rundt den tida jeg er i nå, og selv om jeg ikke tenker mye på det klarer jeg ikke glemme det helt. Håper snuppa di kommer snart Følger spent med om jeg ser lys hos dere om dagene, og om du skriver innlegg på bim. Hehe... må prøve å få med meg når det skjer
*Lucia* Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2006 hehe, ja det er maaaaaaange som venter nå gitt! Spesielt besteforeldre! :-) Vanskelig å ikke tenke på sånne triste historier når det blir nært. Det går nok bra og hun kommer nok "snart"
rødhette* Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Ja, regner med det er mange som er spente nå, ikke minst dere selv Og om ikke lenge får dere hilse på jenta deres!
*Lucia* Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2006 Rart å tenke på! :-) Er ikke så lenge igjen for dere heller!! :-)
rødhette* Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Nei, tida flyr fort nå gitt! 5 uker til termin....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå