Gå til innhold

kick 80

krysser fingre og tær!

Anbefalte innlegg

Spennende tider for deg også nå da!!

Jeg har derimot ikke gått på pergo, så her er pp helt naturlig. Jeg er en av de få som aldri har fått tilbud om pergo. Gynekologen påstod at det var totalt bortkasta og unødig kluss med egne hormoner. Nå har jeg 28 dagers sykluser med el hver gang, og det var visst grunnen til at han hadde troen på meg.

Aih har vi heller ikke fått tilbud om. Vi ble sendt rett til ivf, fordi jeg har vært gravid før. Siden vi har fått det til 2 ganger før (men mista da.. og bruker utrolig laaaang tid på å få det til..), ville sansynligvis ikke aih hjelpe oss.

Får håpe du klarer det denne pp, slik at du slipper aih!!

Jeg er virkelig for en kollektiv innmeldig på 1. trimester nå rundt juletider! Det hadde vært så kjekt om vi var mange som fikk det til nå.

Drømme ,drømme...

Ha en fin søndags kveld!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7412518-kick-80/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg spurte gyn min om han hadde tro på at Pergo ville hjelpe meg, og da dro han på det og så sa han "nja, det er jo ikke den beste hormonbehandlingen, men..." Det virket ikke som om han hadde så stor tro på at det ville virke. Men han sa at det virker for noen, og at det er den behandlingen som krever minst av oss. Du er heldig som har EL. Etter at jeg sluttet med p-pillene gikk det 5 måneder før jeg fikk EL, og så tre nye måneder. Fikk til slutt Pergo. Hadde jo et håp om at det skulle virke...

Har hørt at det bare er 10-15 % sjanse for å bli gravid med AIH, så jeg er litt skeptisk til det. Det er dyrt også, men ikke like dyrt som IVF, så det kan hende vi gjør et forsøk. Gyn skulle sende meg til AIH etter jul, men jeg vet ikke hvor lang ventetid det er. Skal ringe ham på mandag og høre.

Men, som du sier, det beste hadde vært om EL ved juletider gir uttelling! :o)

Ha en fin kveld du også!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7412518-kick-80/#findComment-7414808
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...